Aviseringar
Rensa alla

jag älskar henne så sjukt mycket


Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen. Vill mest bara skriva av mig.
Det känns som att vi har varit tillsammans hela livet, även fast det är långt ifrån.
Jag älskar henne så stört mycket, jag hade aldrig någon aning om att man kunde älska en person så mycket. Hade jag varit tillräckligt modig så skulle jag ta livet av mig. Hur fan ska jag klara mig nu? Jag kan inte leva utan henne, min älskling. Den person jag älskar mest i hela världen och alltid kommer att älska. Hon är så himla underbar. När hon ler mot mig blir jag så himla glad, allt känns bara så himla bra när jag är med henne. Tanken av att jag troligtvis aldrig kommer att få kyssa henne igen är helt olidlig. Det finns bara inte.
Jag älskar henne mest av allt.
Jag har aldrig någonsin i mitt liv gråtit så mycket som idag. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det finns bara en enda plats i världen som jag vill vara på, och det kan jag inte.

Hur fan ska jag klara detta? Jag kan verkligen inte leva utan henne, utan hennes underbara ansikte och sköna famn.

VAD FAN SKA JAG GÖRA [cry]


   
Citera

älskardigmestavallt:

Vill mest bara skriva av mig

Skaffa blogg för fan.


   
SvaraCitera

om du väntar.... 2 veckor kan du ju återkomma med dina tankar, eller säg 3 veckor.


   
SvaraCitera

men dö


   
SvaraCitera

snälla nån det ar inte änns gått en dag


   
SvaraCitera

Ni har nyss gjort slut antar jag?


   
SvaraCitera

Skaffa en ny tjej..
jag vet att det är svårt att ersätta någon som man älskar
men man måste gå vidare i livet och möta nya saker! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går över snart [smile]


   
SvaraCitera

Du pratar om din mamma va?[sad]


   
SvaraCitera

Hmm, Kan ingen skriva såna fina saker om mig någon gång??? [cute]


   
SvaraCitera
Hando

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Been there, done that.

Finns inget att göra, bara att vänta, för mig tog det ca 3 år att komma över den jag älskade mest av allt.


   
SvaraCitera

PHilippaPH:

Hmm, Kan ingen skriva såna fina saker om mig någon gång??? [cute]

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen. Vill mest bara skriva av mig.
Det känns som att PHilippaPH och jag har varit tillsammans hela livet, även fast det är långt ifrån.
Jag älskar PHilippaPH så stört mycket, jag hade aldrig någon aning om att man kunde älska en PHilippaPH så mycket. Hade jag varit tillräckligt modig så skulle jag ta livet av PHilippaPH. Hur fan ska PHilippaPH klara sig nu? Jag kan inte leva utan PHilippaPH, min älskling. Den PHilippaPH jag älskar mest i hela världen och alltid kommer att älska. PHilippaPH är så himla underbar. När PHilippaPH ler mot mig blir jag så himla glad, allt känns bara så himla bra när jag är med PHilippaPH. Tanken av att jag troligtvis aldrig kommer att få kyssa PHilippaPH igen är helt olidlig. Det finns bara inte.
Jag älskar PHilippaPH mest av allt.
Jag har aldrig någonsin i mitt liv gråtit så mycket som idag. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det finns bara en enda plats i världen som jag vill vara på, och det kan jag inte.

Hur fan ska jag klara detta? Jag kan verkligen inte leva utan PHilippaPH, utan PHilippaPH underbara ansikte och sköna famn.

VAD FAN SKA JAG GÖRA


   
SvaraCitera

Och du är så HIMLA gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Jag tror jag ger upp, jag slutar med det här Jansson. Det går inte att hålla på, det GÅR inte att hålla på *snyft*" -Lasse Granqvist


   
SvaraCitera