Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Sep 2009, 23:50 Hon är sån jävla bra mod också för att vara lite UMiga. Men annars menar jag att hon är bra irl liksom.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Sep 2009, 23:53 Bra Umare är hon <3IRl vet jag inget om, buuhu =(
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Sep 2009, 23:55 passaro:IRl vet jag inget om, buuhu =(Åh hon är så mysig, och lugnande, och vacker :P snygga bröst också....- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -HAHA fyfan vad jag låter som en flata ibland alltså..
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Sep 2009, 23:56 emery:Åh hon är så mysig, och lugnande, och vacker :Paaaaaaaawemery:snygga bröst också....A men dåså! Första bästa buss till Sthlm!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Sep 2009, 23:58 passaro:aaaaaaaawpassaro:A men dåså! Första bästa buss till Sthlm!Vafan säg det då?! Allt som behövs för att få passaro till sthlm är lindbloms bröst. Tycker fan hon ska offra det för oss andra så du ska komma.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Sep 2009, 23:59 emery:Vafan säg det då?! Allt som behövs för att få passaro till sthlm är lindbloms bröst. Tycker fan hon ska offra det för oss andra så du ska komma.HAHA jävla flummo <3
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 00:01 Älskar alla som älskar lindblom <3passaro:HAHA jävla flummo <3Hah men serri
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 00:03 Mmm älskar henneKill them with kindness lixom
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 00:24 Kommer med få en sådan här tråd. En dag. Någon gång.
Uranus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 00:46 Erkänn att ni har haft lebbsex.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 00:47 Uranus:Erkänn att ni har haft lebbsex.Har försökt men den där jävla keeper är ju alltid med eller ringer precis när jag ska make a move...
Uranus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 00:51 emery:Har försökt men den där jävla keeper är ju alltid med eller ringer precis när jag ska make a move...Slå honom i skallen och lås in honom i garderoben, som de gjorde på stenåldern.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 00:52 Uranus:Slå honom i skallen och lås in honom i garderoben, som de gjorde på stenåldern. nä, han är för söt han med.
Uranus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 00:55 emery: nä, han är för söt han med.Men då får du ha lindblom för dig själv, det är det väl värt?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 01:09 Uranus:Men då får du ha lindblom för dig själv, det är det väl värt?Men hennes lycka är viktigare. Och hon skulle bli ledsen utan honom.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Sep 2009, 17:04 DeathOrGlory:Gillar maya.maya min piraya.