Aviseringar
Rensa alla

Jag är 1.80


Jag googlade lite och hittade en länk till ett forum.

http://reslig.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är fel med att vara lång? Jag fattar inte [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byter gärna längd med dig. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

dum eller man vill ju inte varalång som tjej själv är jag stolta 1,46 och vill inte bli en mm längre som sagt långa tjejer är bara fula och ska opereras

"Dvärgväxt används mycket sällan om människor som medicinsk term, och ordet "dvärg" förknippas i vissa fall med fördomsfullhet. Gränsen för att en individ skall kallas dvärg är 150 cm för en människa."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träna & motionera så håller du dig i fin form & bra hållning. Detta gäller för övrigt alla längder. Dold text: Tji den du Stolt_kort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

taskig

du är taskig
du har sårat/irriterat hela befolkningen på UM
du är en hemsk dvärg
du ska krypa in i ett mörkt hörn
lägga dig i fosterställning
och vagga framm och tillbaka medans du säger
"jag är en stygg dvärg"
...
men ärligt... du har inte gett ett så trevligt intryck
är det sånt att \"No one hates themselves more than a midget does\"
jag misstänker det... du verkar inte ha så bra självförtroende eftersom du känner att du måste skapa en tråd om hur fula långa tjejer är och långa tjejer verkar vara något du känner är ett hot. Är du kanske en kort tjej. Med dåligt självförtroende? Som ibland önskar du såg ut som någon snygg vacker fantasiperson som du själv drömt ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 172 och använder alltid höga klackar så jag blir väl nånstans vid 180. det är fint.

http://www.mrswhatever.blogg.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evangeline17:

Jag är tjej, 180 cm

Det är en bra längd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evangeline17:

Jag är tjej, 180 cm över havet ..

Det är snyggt! [y]
Själv är jag bara 167 -.- [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Själv är jag 196 cm, och jag har lärt mig att undvika lågtflygande flygplan...

Själv så är man ju 197[bigcheers]


   
SvaraCitera

no high heels for you [cry]. haha nej men plattare skor är ju till att rekommendera.. =)

alltså hållning och hållning bara du inte går som en jävla urangutang elr quasimodo Dold text: (elr vadfan han nu hette) så är det rätt chill.

modeller är oftast långa. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tATu:

HAHAHA! [bigsmile][badgrin]

[bigsmile]

tATu:

Dold text:

Dold text: Du växer fortfarande, som sagt. [smile] Jag hoppas bara att Stolt_kort växer 20 cm på en natt, hon är ju så stolt över sin längd, som hon knappast kommer att behålla eftersom hon är 15 nu... [badgrin]


   
SvaraCitera

Bob Fyllekatt:

Dold text: Du växer fortfarande, som sagt. Jag hoppas bara att Stolt_kort växer 20 cm på en natt, hon är ju så stolt över sin längd, som hon knappast kommer att behålla eftersom hon är 15 nu...

höhöhö ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bob Fyllekatt:

Dold text: Du växer fortfarande, som sagt. Jag hoppas bara att Stolt_kort växer 20 cm på en natt, hon är ju så stolt över sin längd, som hon knappast kommer att behålla eftersom hon är 15 nu...

pss kommer fan inte växa 20 cm kommer som längst bli 1,52 vilker jag är stolt över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tATu:

HAHAHA!

va stolt för din längd du äger skit vara i dom långa


   
SvaraCitera