Aviseringar
Rensa alla

Jag är 17 år och har en kuk som är 14cm lång och 15 cm i omkrets!


Ämnesstartare

Hej, det är så att jag och min underbar flickvän nu har vart tillsammans snart i 1år och 4 månader. Det jobbiga är att innan mig så var hon med en kille som hade 20 lång och 17 tjock. Jag vet att hon gillar stort och jag har märkt att hon inte riktigt njutit av vårat sex, och en dag så sa hon att hon bara kände mig i cirka 5 minuter sedan så kändes jag inge mer. O jag älskar henne över allt annat på denna jord men det är så jävla jobbigt att veta att jag inte kan tillfredsställa henne [sad] vad ska jag göra? HJÄLP!


   
Citera
Ämnesstartare

Dildo


   
SvaraCitera
Gifted

hm. det är ju de första 5 cm i vaginan som är det känsliga området...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ööööö, det är inte ditt fel att hon är slapp där nere![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh,snäll tjej,säg till henne att inte va så jävla slapp,för 5 i omkrets känner man för helvete. [tard] 12 känner man jävligt bra med,så jag vet inte hur slapp din tjej är.[tard]

Eh,om jag ska dra tips ur mitt sexliv som enbart bestått av onani så tycker ialf jag att d är skönt om man stöter lite snett och ganska "grunt" om man säger så. Men d är ju jag.

Och säg till henne att inte va så slapp som sagt [shake]

och nu såg jag ditt nick och du verkar fejk,ingen är så dum att den tar ett sånt namn.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din kuk är notmal, genomsnittet ligger på 13-15 cm! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen

Nej jag är inte fejk! men jag tycker det är jobbigt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olssontyvärr:

1år och 4 månader

Vara ihop så länge utan bra sex? Troligt grabben! [y]


   
SvaraCitera

- Det finns många som har mindre, det är inget onormalt.
- Ja, det skulle vara en ekorre isåfall.

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var inte så uppgiven. Det har inte bara med storleken att göra! Det gäller att använda det man har på rätt sätt.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Säg åt henne att göra knipövningar, din är ju knappast liten liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish P22
I dag 20:04

Var inte så uppgiven. Det har inte bara med storleken att göra! Det gäller att använda det man har på rätt sätt.

We shall have a magnificent garden party, and you're not invited!

Nej jag vet men det känns ju ändå förjälvigt att veta det eller hur? :/


   
SvaraCitera
Hando

Alabama Rocker:

Dildo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olssontyvärr:

Nej jag vet men det känns ju ändå förjälvigt att veta det eller hur? :/

Om du tänker på det förstår jag att det kan kännas så. Men om du kan sluta göra det är jag säker på att du kan fokusera på att göra det bästa av det du har och att det kommer göra helheten bättre! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm jobbigt sånt där. Alla som har 20+ springer runt och flashar med sina och sexar med alla tjejer dom ser, sen när man kommer där med sin 5 cm:are, då känner man sej så dålig[sad]


   
SvaraCitera