Aviseringar
Rensa alla

Jag är "alfahannen" nu!!..


Ämnesstartare

varför är forumet pk? :s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han alltså sådär knäpp på riktigt eller trollar han dig individuellt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Detta är från och med nu tråden där jag postar Alan Jacksonklipp:

Mycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Alan-Jackson-Springfield-MO.jpg

Prydlig jävla mustasch också, stiligt.

Smått mustach avundsjuk. Riktigt stiligt


   
SvaraCitera

isola:
han kommer komma tebax. man försvinner inte sådär från um. på gott och ont.

han skickade ett liknande meddelande till mig på fb för några månader sen (när han avregga knegaren) och gissa vem som kom tillbaka! Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

han skickade ett liknande meddelande till mig på fb för några månader sen (när han avregga knegaren) och gissa vem som kom tillbaka! Galen

ja du ser!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tippar på att han är tillbaka inom 3 månader.


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:
varför är forumet pk? :s 

För att det är bra att vara PK, om man med pk menar det typ sverigedemokrater brukar kasta på en - dvs antirasist, feminist, ofta vänsterröstare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

För att det är bra att vara PK, om man med pk menar det typ sverigedemokrater brukar kasta på en - dvs antirasist, feminist, ofta vänsterröstare.

ja, det ordet är otroligt uttjatat av vissa högermänniskor. visste dock inte att Stekaren var sd eller liknande? Eller kanske han inte är, men mest dessa folk som använder de ordet på negativ sätt.


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

ja, det ordet är otroligt uttjatat av vissa högermänniskor. visste dock inte att Stekaren var sd eller liknande? Eller kanske han inte är, men mest dessa folk som använder de ordet på negativ sätt.

Jag vet inte om han är SD på riktigt eller inte. Som sagt så är det mesta han skrivit bara provokationer för att försöka uppröra andra och få folk att reagera på att han finns. Det är tråkigt. Han är välkommen tillbaka om han släpper det beteendet och försöker vara schysst istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Som sagt så är det mesta han skrivit bara provokationer för att försöka uppröra andra och få folk att reagera på att han finns.

men varför? Jag menar jag har ju erkänt att jag har trollat omkring här lite men aldrig på sättet att jag kränker någon eller så. det är ju inte värt det :p


   
SvaraCitera
time
 time

Anura: men varför?

Det generar uppmärksamhet snabbt. Om man är ensam och kanske lite vilsen i sig själv kanske man tänker att ju mer och ju snabbare folk lägger märke till en desto snabbare hittar man sin plats, men det är lätt att glömma bort att om man bygger upp ett väldigt negativt rykte om sig, där folk känner igen en för att en varit otrevlig, misogyn eller på gränsen till homofob, så är det i slutändan inte så många som vill vara runt en.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Bra, du är alldeles för mysig S3ON! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror nog inte att du skulle passa som alfahanne, S3ON och det menar jag på ett bra sätt 🙂 Du är bättre än så :p


   
SvaraCitera