Aviseringar
Rensa alla

Jag är AS kär i en tjej i min klass Hjälp mej!!!


Ämnesstartare

Hej, Jag är en kille på 13 år som jag för några dagar sedan blev as kär i! Kan inte sluta tänka på henne och så.
Jag undrar om någon kanske vet om hon är intreserad! skriver saker hon gör och så:

1.Hon sätter sig på sätet brevid mitt i bussen och pratar med mej och frågar om jag gjort läxan och så.
2:När någon säger något konstigt så småskrattar hon och
tittar på mej.
Finns mer men orkar inte skriva. Problemet är att hon har VÄRLDENS jobbigaste kompis och när några kompisar frågat chans på någon så har hon frågat gång på gång varför han frågade chans på henne!


   
Citera

Japp, hon är kär i dig också! Bjud henne på bio och make the move när ni sitter där! [smile]

Begå inte samma misstag jag gjorde i din ålder, eller tja, jag var 15. Genom att ignorera hennes inviter.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske ligger nått i det du säger! ska se![smile]


   
SvaraCitera

Tycker du borde först lära känna henne mer, ge henne mer uppmärksamhet, visa att hon är speciell för dig. OBS, akta dig för att spela "tuff", de värsta man kan göra, var charmig istället. Sedan kan du bjuda ut henne osv. lycka till och go for it


   
SvaraCitera

Cutiepie92:

OBS, akta dig för att spela "tuff", de värsta man kan göra, var charmig istället.

Det går ju också att prova att vara sig själv(!), oavsett om det är att vara tuff eller charmig! Något gör henne ju tydligen intresserad när han är som han är i alla fall.

Cutiepie92:

lära känna henne mer, ge henne mer uppmärksamhet, visa att hon är speciell för dig

Cutiepie92:

lycka till och go for it

This! [party]


   
SvaraCitera