Aviseringar
Rensa alla

Jag är avundsjuk på min pojkvän


Ämnesstartare

Hjälp mig...vad ska jag göra? Jag är så otroligt avundsjuk på min pojkväns smart hjärna. Han får 5:a på alla sina tentor och är så fruktansvärt smart. Nu har han och några kompisar vunnit en prestigefylld case-tävling och åker iväg imorrn för att tävla i semi-finalen och jag vet att dom kommer vinna där också.

Jag vill verkligen vara glad för hans skull men det går inte...jag blir bara jätteavundsjuk och vill också ha allt det där...är det någon som känner likadant? Vad ska jag göra? Jag vill inte känna såhär!!!


   
Citera

du får plugga mer så kanske även du blir lite smartare..men såna nörd-smarta människor är inte roliga att umgås med så se dig om efter ny pojkvän som är korkad och går iv


   
SvaraCitera

Make a change... Kill yourself.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns ju som en bra lösning...


   
SvaraCitera

Eh, hur gammal är du?


   
SvaraCitera

med tanke på det så är det rätt sjukt att inte blivit dumpad, acceptera din roll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta någonting du verkligen brinner för så kommer du antagligen inte bry dig så mycket om din pojkväns framgång utan mera om din egen 🙂
Så brukar det ofta vara när man inte har något intresse förutom vänner och sådant eller om man inte har något intresse man verkligen vill satsa på 🙂 hitta något så ska du se att känslan försvinner! 🙂

Puss /nina

niince.blog.com


   
SvaraCitera

[cry] villl också ha en sån pojkvän


   
SvaraCitera

SilentScream:

Make a change... Kill yourself.

Jag tror inte att det löser något att lyssna på dem [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag tror inte att det löser något att lyssna på dem [no-no]

Jo, de är bra? [sad]


   
SvaraCitera

jag vill ha flickvän [cry]


   
SvaraCitera

SilentScream:

Jo, de är bra? [sad]

Fast hon kanske blir ledsen av dem? [sad]


   
SvaraCitera

What, vilken betygskala? [chocked]


   
SvaraCitera

Fejlarn:

What, vilken betygskala? [chocked]

Underkänd (U), 3, 4 eller 5


   
SvaraCitera

Nintendo:

Fast hon kanske blir ledsen av dem? [sad]

Jo kanske, vore lite konstigt om hon inte blev det faktiskt. Fan. [sad]


   
SvaraCitera