Aviseringar
Rensa alla

Jag är besviken


Åtta
Ämnesstartare

… på att ingen av er märkt att det inte längre står "Sveriges största informationsajt om hälsa och välmående" i headern!

Orka gnälla över oläslig text och annat trams, när den mest irriterande buggen som någonsin existerat fixats för flera dagar sedan.

Skämmes!


   
Citera
Ämnesetiketter

det vore som att berömma jack the ripper för att han slutade mörda folk besinningslöst. en helt uppenbar styggelse mot allt som är gott och heligt som rättas till är liksom ingen bedrift.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

om det inte framgick så menade jag med "en helt uppenbar styggelse mot allt som är gott och heligt" ums tidigare header. jag tar inte ställning till jack the ripper, och vill inte jämföra honom med nämnda header.


   
SvaraCitera

Jag kommer slå ihjäl dig när vi ses om du inte ändrar typsnittet. Tänkte bara nämna det, sådär i förbigående.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Åtta:

… på att ingen av er märkt att det inte längre står "Sveriges största informationsajt om hälsa och välmående" i headern!

Sorry, har blockat den [crazy]


   
SvaraCitera

disco:

precis


   
SvaraCitera

Åtta:

… på att ingen av er märkt att det inte längre står "Sveriges största informationsajt om hälsa och välmående" i headern!

Till och med punkten är borta! [surprised]


   
SvaraCitera

Aha... ska det vara en bild där också... tyckte väl de såg tomt ut!


   
SvaraCitera

står ju det?


   
SvaraCitera

Ofta det inte finns bättre sidor gällande det än UM... oseriöst


   
SvaraCitera

Åtta:

Orka gnälla över oläslig text och annat trams

Denna oläsliga text som jag sett många klaga på är anledningen till att jag inte ens vågar starta om min dator. Vill hålla kvar vid det befintliga så länge det går - även om det innebär att jag måste stå ut med texten "Sveriges största informationssajt om hälsa och välmående"

Som jag fö. glömt bort (eller förträngt?) tills du påminde om den[sad]

[love]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

dazed:

står ju det?

Nej. Det står "[…] informationssajt […]". [no-no]

Penstrokes:

Jag kommer slå ihjäl dig när vi ses om du inte ändrar typsnittet. Tänkte bara nämna det, sådär i förbigående.

Ej mitt beslut, är jag rädd.

Image


   
SvaraCitera
Lounge

Står ju visst knàppis

Men du har fixat white screen! D får du massa kramar för


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej. Det står "[…] informationssajt[…]". [no-no]

Va?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

dazed:

Va?

Förut: informationsajt
Nu: informationssajt

Lounge:

Men du har fixat white screen! D får du massa kramar för

Var inte ens jag som fixade det. [cry] Du får krama Lennaert istället. [wink]


   
SvaraCitera