Aviseringar
Rensa alla

Jag är besviken


Åtta:

Förut: informationsajt
Nu: informationssajt

åh fan, bra jobb med S:et där [cool]


   
SvaraCitera
Lounge

Aja du får kramar ändå :I

Lennart låter läskig


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

dazed:

åh fan, bra jobb med S:et där

Tack. Du anar inte hur komplicerat och tidskrävande det var att fixa. Jag blir lite yr bara av att tänka på det.

Lounge:

Lennart låter läskig

Lennaert är inte så läskig. Dock kommer han från nederländerna, och det är ju lite läskigt, i och för sig.


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej. Det står "[…] informationssajt […]". [no-no]

jag ser att ni förstått var det verkliga problemet ligger.


   
SvaraCitera

Åtta:

Tack. Du anar inte hur komplicerat och tidskrävande det var att fixa. Jag blir lite yr bara av att tänka på det.

Det kostade 134 000 kr [smile]


   
SvaraCitera

Är det bara jag eller är texten fixad? För om ni har fixat den så tänker jag gnälla [mad]. Tyckte om nya texten. Tror de som gnällde har dålig datorskärm bara [rolleyes].


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag ser att ni förstått var det verkliga problemet ligger.

Jag väljer att se det som att "största" refererar till area. Sidan är 1000px bred och just den här sidan är nästan 8000px lång. Det är 8 miljoner px^2. Det måste ju vara en av de större svenska sidorna som har någon slags koppling till (o)hälsa.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nonoton:

Är det bara jag eller är texten fixad? För om ni har fixat den så tänker jag gnälla . Tyckte om nya texten. Tror de som gnällde har dålig datorskärm bara .

Det är fixat, ja. Rullade ut förändringen för en timme sedan eller nåt. Det är dock samma typsnitt, men storleken och radhöjden är ändrad.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det är fixat, ja. Rullade ut förändringen för en timme sedan eller nåt. Det är dock samma typsnitt, men storleken och radhöjden är ändrad.

Okej, när det uppdaterade förut trodde jag först att jag hade zoooomat in, men det visade sig att det bara var ni som ändrat. [rolleyes]


   
SvaraCitera

för mig står det fortfarande såprecis som vanligt!:C


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

för mig står det fortfarande såprecis som vanligt!:C

Bilden är nog cachad i din webläsare. Ctrl + F5.


   
SvaraCitera

k.


   
SvaraCitera

Åtta:

Bilden är nog cachad i din webläsare. Ctrl + F5.

jamen ni har bara lagt till ett s? jag trodde du menade att det skulle ha tagits bort helt :C


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

jamen ni har bara lagt till ett s?

Nej. Vi tog bort en punkt också. [wink]


   
SvaraCitera

Åtta:

Förut: informationsajt
Nu: informationssajt

HAHAHAHAHAHHA hade missat detta HELT[cry][cry][blush]

[love]


   
SvaraCitera

MEN ÅÅÅÅH TRODDE NI TAGIT BORT SKITEN HELT, UPPDATERADE Å BARA "AHA INGEN SKILLNAD" SÅG SEN ATT DU SKREV ATT NI FIXAT 2 BOKSTÄVER!!!!!!! (EL OK 1 BOKSTAV 1 TECKEN)

MVH BESVIKEN


   
SvaraCitera