Aviseringar
Rensa alla

Jag är bisexuell, så är det!


Ämnesstartare

Tjena, jag är en kille i 17 års åldern och bor i Göteborgs området. Jag har försökt att dejta killar men de flesta är så jävla oseriösa och så är alla så svåra att träffa dessutom.

Så jag undrar om det finns killar i min ålder som bor i Göteborg här som man skulle kunna snacka med?Och så får man se vad det leder. Och naturligtvist ska de också vara intresserade av killar.

Låt oss säga att jag är trött på alla j***a oseriösa killar som inte ens vet vad ordet "träffas" betyder!


   
Citera

InTheClub:

trött på alla j***a oseriösa killar som inte ens vet vad ordet "träffas" betyder!

alla kanske inte menar samma sak med "träffas". jag ser det iaf inte som dejt om någon säger att den vill träffas [tard]


   
SvaraCitera

sjyst synpunkt på hur forumet funkar [smile]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Så jävla trött på folk som postar sina trådar i fel forumdel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Så jävla trött på folk som postar sina trådar i fel forumdel.

Ja ja, det är mycket man är trött på!

enhimmelskdrog:

alla kanske inte menar samma sak med "träffas". jag ser det iaf inte som dejt om någon säger att den vill träffas

Vi säger så här, vi har bestämt träff och under dagen vi ska träffas så hör dom inte av sig och verkar helt borta!


   
SvaraCitera

InTheClub:

Vi säger så här, vi har bestämt träff och under dagen vi ska träffas så hör dom inte av sig och verkar helt borta!

aha, tyckte det lät som att du menade dejt när du sa "träffas" [blush]

ja det är väl klart man ska träffas om man har bestämt att man ska. om dom inte har en bra ursäkt eller så då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja det är väl klart man ska träffas om man har bestämt att man ska. om dom inte har en bra ursäkt eller så då.

Det är ju en dålig stil som kör. Och jag vill träffa en seriös person som inte bara säger att vi ses den dagen och så hör dom inte av sig.
Och det som stör mig mest är att det kan gå flera dagar/veckor innan de hör av sig igen.

Men grejen här är att jag vill träffa någon som verkar schysst och som man kan snacka med och så får man se vart det leder, som jag sa. Nån som vet vad vad ordet träffas betyder!


   
SvaraCitera

Köttfärssås:

Poke


   
SvaraCitera

Semi:

Köttfärssås

hahaha [love][crazy]


   
SvaraCitera

ja ha


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

Synd att du bor ... låångt bort från mig [cute]


   
SvaraCitera

in daaaaa club DA CLUB dumdi dum[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gammelsmurfen:

Synd att du bor ... låångt bort från mig

Ja, det kanske är synd det! Är du en vettig kille eller?


   
SvaraCitera