Aviseringar
Rensa alla

jag är den enda som inte har jobbat och tjänat pengar på min skola...........


Ämnesstartare

kan ni fatta hur dåligt jag mår pga dt lr 

de där jävla 96orna har jobbat för i helveteeeeeeeeeeeee

de ba: "vad har du jobbat med då"? 

stod där som ett fån o ba: "öh, jag har aldrig jobbat".

varpå de ba: "vA!? du är ju 5 år äldre än oss!!?" 

vill döööööööööööööööööööööööööööö

dessutom hållr rektorn på hela tid1 o ba: "Hörru s3on, du som aldrig har jobbat kommer få det tufft" aha, som om jag inte vet det redan lrrrrrrrrrrr, fan ska göra åt det då???? varpå han ba: "det är därför du går här hos oss", så gör han sånt jävla flin......... NEHEEEEEEEEE, säger du dttttttttttttt :S  

klarar inte av att bli uppmärksammad på att allt har gått åt helvete hela tiden, vet inte om jag orkar mkt längreeee 

vet inte va jag ska göra

önskar d var snö för då hade jag supit o gått ut o lagt mig i den o förhoppningsvis somnat in stillsamt......................................

uiöhöiuhöiuhöiuhöiuhiöuhiuhjk......................uiöhuuhöujjjjjjjjjjjjjjöhuuhjkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuukkkkkkkkkkkkk


   
Citera
Ämnesstartare

sluta whina och sök jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON du är bra på att klaga men usel på att ta ansvar och göra något av ditt liv.


   
SvaraCitera
reben

ja d va ju tråkigt att din lärare va dum i huvet men sök jobb o fixa ist. gnäll för rektorn ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du verkligen pratat med _alla_ om detta och är du säker på att alla du pratat med talar sanning? Tänk på folk som är mkt äldre än du och aldrig tjänat en krona så känns det nog bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som en korkad rektor fö öv. det är ju många som gått från gymnasiet direkt till en utbildning och ej jobbar innan de är färdigutbildade 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: sök jobb.

Exodus: Sök jobb

Razor: ta ansvar

reben: sök jobb

Han söker ju för fullt utan lycka för i helvete............... Inte ens intervju blir han kallad till, någonsin.

Är det dags för honom att ta det hela ett steg längre, fylla på med arbetslivserfarenhet på papperet? Ange falska referenspersoner? Han menar inte att ljuga fullt ut, mer att skapa en höna av en fjäder så att säga. Vad tänker ni om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Tänk på folk som är mkt äldre än du och aldrig tjänat en krona så känns det nog bättre.

Hur många sådana finns det då???? Känns inte bättre. I samma andra känns det inte bättre bara för att de i afrika lever knapert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knappt jobbat heller men det gör inte så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
låter som en korkad rektor fö öv. det är ju många som gått från gymnasiet direkt till en utbildning och ej jobbar innan de är färdigutbildade 

Ja, han är oehört korkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
knappt jobbat heller men det gör inte så mycket.

Stor skillnad på knappt & inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obtruncant: Han söker ju för fullt utan lycka för i helvete............... Inte ens intervju blir han kallad till, någonsin.

Om han beter sig irl så som han gör på UM finns det mycket som kan göras för att förbättra disciplinen, känslan av ansvar m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obtruncant: Han söker ju för fullt utan lycka för i helvete............... Inte ens intervju blir han kallad till, någonsin.

Är det dags för honom att ta det hela ett steg längre, fylla på med arbetslivserfarenhet på papperet? Ange falska referenspersoner? Han menar inte att ljuga fullt ut, mer att skapa en höna av en fjäder så att säga. Vad tänker ni om det?

ok, det framgick ej i trådstarten.

nej, vafan skulle det göra för nytta i det här fallet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obtruncant: Stor skillnad på knappt & inte alls.

tre månader för ett par år sen och jag fyller 26. marknadsundersökningsjobb finns det gott om, testa det. usel lön och astråkigt.


   
SvaraCitera