Aviseringar
Rensa alla

Jag är dum i huvudet


Ämnesstartare

Asså shiiit jag tror jag är sjuk i huvet eller nåt, men läs:

Jag har gått i en klass innan. Jag var utstött. Jag hade ingen kompis på två år och varje dag satt jag hemma och spelade piano eller gitarr, mitt liv gick åt musik, det gör det fortfarande en del.
Jag har börjat i en ny klass nu. Jag har träffat några kompisar. Jag skiter totalt i alla andra men dom här är dom enda människorna utanför min släkt jag tyckerom typ. Jagskapades för dom, jag har aldrig träffat en så schysst människa, och det är fler. Jag kan inte tänka på något annat. Jag kan inte ringa och träffa dem, dels för att jag aldrig rungit och träffat någon på två-tre år, och jag har mött dom nyss.

Jag vill bara ha någon och prata med just nu jag är ensam. Jag har alltid vart ensam.
Prata om vad som helst jag måste bli social.

Jag vill bara säga att jag hatar flera stycken. Jag kanske är emo typ längst inne.
Jag är kvartsjude och jag är retad för min ursprung. Jag vill bara skriva så nån hör jag är ensam.[rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

hej [smile]

bara ring dom! dom är snälla och det kommer förmodligen inte att hända något dåligt

idag just nu är jag också ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok tack tack skulle gärna men jag är blyg som faan du förstår inte det är sjukt, men tack för svar i alla fall[bigsmile]


   
SvaraCitera

galenjude:

Jag är dum i huvudet

ah ja me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha jag är emo kom på det nu


   
SvaraCitera

galenjude:

ok tack tack skulle gärna men jag är blyg som faan du förstår inte det är sjukt, men tack för svar i alla fall

oki, är också blyg. du får prata med mig om du vill för jag känner mig ensam och har tråkigt[sad]


   
SvaraCitera