Aviseringar
Rensa alla

jag är en av de som ofta har dåligt samvete över att ha gjort fel val för miljön


men vafan, miljön är ingen människa.... miljön är det vi lever ibland..ok?
Miljön är anledningen till vrf vi existerar....
jag vill inte låta som en typisk klagare (som jag nog redan gör)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovefool:

Vrf blir du sur när du hör ngn säga att de har dåligt samvete över miljön...??
Alltså, jag tycker också att folk tar i lite väl med miljösnackat ibland men om man tänker efter så har dom ju faktiskt rätt... t.o.m jag inser det.. och jag är väldigt egoistisk..[rolleyes]

ennie:

mm eftersom d är modernt o va miljöperson

då blir flera personer det

då härmar fler de som är det

de tror att de ska leva för att lämna ut så lite koldioxid som möjligt

de tror att de ska räkna hur mkt blir det av denna??? denna?? kompromisserna mellan olika saker

aldrig göra något roligt

plantera träd

varför kan de inte bara dö då isf

jo eftersom de är dumma o förstår inte

därför


   
SvaraCitera

lovefool:

Miljön är anledningen till vrf vi existerar....

Jag är inte så säker på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovefool:

d men om man tänker efter så har dom ju faktiskt rätt... t.o.m jag inser det.. och jag är väldigt egoistisk..[rolleyes]

rätt om vad?? hur


   
SvaraCitera

Men WRA! måste jag få alla efter mig bara för
att jag försvarar vad jag tycker!?[smile]
Jo, du har rätt, man ska inte leva bara för att plantera små träd eller vara begränsad och ha tråkigt hela dagarna...
Själv skulle jag tycka det var mykt att förstöra små träd genom att sparka och hoppa på dom än att plantera dom.[badgrin]
Men miljön är ändå viktig att ta hand om!

Fejlarn:

Jag är inte så säker på det!

*suck* -.-


   
SvaraCitera

lovefool:

*suck* -.-

Ja, det är allt man kan göra när folk inte håller med. [y]


   
SvaraCitera

Håll inte med mig då på någonting som är helt uppenbart och som vilket dumhuvud som helst fattar.... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovefool:

Håll inte med mig då på någonting som är helt uppenbart och som vilket dumhuvud som helst fattar.... [confused]

Det är oftast sånt som inte är sant på riktigt. [sad]


   
SvaraCitera

HAHAHAH! Jag hatar miljön! [badgrin]

Nej men, jag bryr mig inte om miljön - När jorden sprängs kommer jag inte leva och då bryr jag mig inte om vad som kan orsaka den explosionen. Dåliga argument, jag vet. Men så är det [bigsmile]

Jag tycker (JAG) att miljön är fin att titta på, det är ungefär det [confused] Sen är det ju synd att den håller på att försvinna eller vad det nu är folk oroar sig för. Jag är dessvärre inte någon av de få som oroar sig för miljön. Den är fin, det är det enda jag tycker [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera