Aviseringar
Rensa alla

Jag är en betahanne...


Knegaren: Hur ska jag haffa snygga gussar då?

Genom att någon verkar vara alfahanne och du står upp emot den kan du ju räkna själv xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Genom att någon verkar vara alfahanne och du står upp emot den kan du ju räkna själv xD

Det är det jag gör. Jag bara står där och ljuger men de ytliga bimbobrudarba fullkomligt dras till den som är alfa!


   
SvaraCitera

Knegaren: Jag bara står där och ljuger men de ytliga bimbobrudarba fullkomligt dras till den som är alfa!

Där gör ju det fel, det ska inte vara en tävling då vinner alfan av default, du ska inte tävla endast säga det du tycker och sedan kanske vara tyst en stund med ansiktet av en vinnare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag blir ju bara hatad av att snacka alfaspråket. Är jag plötsligt en mes nu?
VARFÖR MÅSTE NI SE DET NEGATIVA I MIG?!!

va väl du som började få de att låta som något dåligt? hängde på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Där gör ju det fel, det ska inte vara en tävling då vinner alfan av default, du ska inte tävla endast säga det du tycker och sedan kanske vara tyst en stund med ansiktet av en vinnare

Då får jag ju inte ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

va väl du som började få de att låta som något dåligt? hängde på

Okej jag förlåter dig eftersom du inte är nån stammis hater. Vi kan bli vänner om du vill, ger dig chansen nu, säg bara ja eller nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som ser sig som alpha- eller betahannar är bara douchebags ändå.


   
SvaraCitera

Knegaren: Då får jag ju inte ligga.

Stadigt, patience is a virtue


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Okej jag förlåter dig eftersom du inte är nån stammis hater. Vi kan bli vänner om du vill, ger dig chansen nu, säg bara ja eller nej?

m visst Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
Folk som ser sig som alpha- eller betahannar är bara douchebags ändå.

Än sen? Douchebags är ju dom som får till det. Har du aldrig sett Jersey Shore?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

m visst Cool

Välkommen in i sällskapet bror.Jag och sicillianmind, Volvo4life, mrman, mynona och passe är dina bröder. Håll utkik efter dessa och kalla oss för bror. Det gillar vi. Akta dig dock för haters. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Än sen? Douchebags är ju dom som får till det. Har du aldrig sett Jersey Shore?

Det är de som ligger med trasiga småtjejer som har pappakomplex, inte de som ror hem en partner som är lika vacker som livet självt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Det är de som ligger med trasiga småtjejer som har pappakomplex, inte de som ror hem en partner som är lika vacker som livet självt.

Så länge man får stoppa in den äre väl lugnt. Vacker som livet själv, sånt där FINNS INTE! Vakna upp ur sagovärlden det är en MYT!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: inte de som ror hem en partner som är lika vacker som livet självt.

Hjärta


   
SvaraCitera