Aviseringar
Rensa alla

jag är en hund


Ämnesstartare

City Mormor:

larver är obehagliga och så gillar jag inte paprika!

filmen eller gulaschgrönsaken:-F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

filmen eller gulaschgrönsaken:-F

Grönsaksäckelpäcklet. Filmen är bra fast de va längesen jag såg den!
Vad är din åsikt om Pakrika i alla dess former?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

anmäl henne då slår vad om att ainan griper henne och soc tvingas ta hand om mig.

det kan jag leva med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

Grönsaksäckelpäcklet. Filmen är bra fast de va längesen jag såg den!
Vad är din åsikt om Pakrika i alla dess former?

gillar rå paprika och har inte sett filmen även om jag vet att jag skulle älska den.

hatar kokt paprika och får ingen paprika nu utan bara djurlik[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

variabel:

det kan jag leva med.

ok, fine mvh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

hatar kokt paprika och får ingen paprika nu utan bara djurlik

det låter tråkigt! är du en hund på riktigt eller är du en människa som låssas, kansek du är något annat djur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en björn, jagar det mesta.
Angenämt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

det låter tråkigt! är du en hund på riktigt eller är du en människa som låssas, kansek du är något annat djur?

blev en hund för bara någon timme sedan. gick ut i köket för att ta lite vatten och kände en plötslig leklust och hade kände att mina pungkulor vägde tyngre än vanligt.

gick fram till en spegel och poff där började mitt liv som hund.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ushikawa är en hund

Rejmond D Röjter:

Jag är en björn, jagar det mesta.
Angenämt

trevligt att råkas gillar inte lax och är inte mjuktuff så vi arbetar ju på lite olika planhalvor om man säger så.

mvh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

gick fram till en spegel och poff där började mitt liv som hund

Woo! är det svårt att skriva med tassar på tangentbordet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

Woo! är det svårt att skriva med tassar på tangentbordet?

det är min matte som skriver, säger åt henne att jag biter henne och tuggar sönder hennes läxor ifall hon vägrar[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

trevligt att råkas gillar inte lax och är inte mjuktuff så vi arbetar ju på lite olika planhalvor om man säger så.

mvh.

Håller med, en björn skulle nog inte dra sig från att äta en hund om den var hungrig, så du bör akta dig [shake]

mvh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

det är min matte som skriver, säger åt henne att jag biter henne och tuggar sönder hennes läxor ifall hon vägrar

Ok. Är du en talande hund? om du är det kan vi va kompisar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

Ok. Är du en talande hund? om du är det kan vi va kompisar då?

talar flytande svenska osv, aa vi borde bli bästisar och bundisar känner att du är lite som jag fast människa[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

aa vi borde bli bästisar och bundisar känner att du är lite som jag fast människa

vi kan ligga uppe hela nätterna och kolla på paprika eller bara prata om livets frågor eller andra helt oviktiga saker, som riktiga bästisar[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

vi kan ligga uppe hela nätterna och kolla på paprika eller bara prata om livets frågor

ja frågor som om laika dog i rymden , vilken lassiefilm som är bäst. varför beethovenfilmerna är så kassa osv[smile]

ok deal[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvättbjörn ju!


   
SvaraCitera