Aviseringar
Rensa alla

Jag är en man med iranskt och svenskt medborgarskap - frågor till mig?


Ämnesstartare

kulturmarxisten:

definiera vad som kvalificerar 

du vet väl vad renrasig är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

🙁 men ni suger mer

Dom tycker araber är onda rent ut av, jag blir arg på dom varje gång de talar sådan nonsens och har sådan okunskap. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Dom tycker araber är onda rent ut av, jag blir arg på dom varje gång de talar sådan nonsens och har sådan okunskap. 

förstår dig! min pappa är också sådär emot iranier.  han har suttit i iranskt fängelse som krigsfånge  och är traumatiserad sen dess100% hat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du vet väl vad renrasig är?

Nej, jag vet inte vad du hänvisar till med det begreppet. Sorri :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:
Ja några frågor till mig?

Känner du dig svensk? Varför? Varför inte? Känner du att du har bidragit till det svenska samhället? Umgås du mest med andra invandrare? Har du arbete? Funderar du på att rösta på SD?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Känner du dig svensk? Varför? Varför inte? Känner du att du har bidragit till det svenska samhället? Umgås du mest med andra invandrare? Har du arbete? Funderar du på att rösta på SD?

vad gör du för att bidra till det svenska samhället? hur känner man sig om man känner sig svensk? umgås du med andra rasister? i hur många år har du arbetat? funderar du på att sluta vara en rasist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vad gör du för att bidra till det svenska samhället? hur känner man sig om man känner sig svensk? umgås du med andra rasister? i hur många år har du arbetat? funderar du på att sluta vara en rasist?

Du behöver inte tycka att jag har rätt och du har all rätt i världen att inte ha samma åsikter som mig. Men att kalla mig rasist, det kan du inte göra. Det finns inget i SDs politik som är rasistiskt och det finns ingenting som gör mig till rasist. Jag tror du behöver läsa på vad vi i SD tycker och vad rasism verkligen innebär. Jag är både SDare och anti-rasist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Känner du dig svensk? Varför? Varför inte? Känner du att du har bidragit till det svenska samhället? Umgås du mest med andra invandrare? Har du arbete? Funderar du på att rösta på SD?

jag känner mig svensk. Varför känner du dig svensk? Jag har bidragit i civilsamhället och i politiken. Haft förtroendeuppdrag och så. jag är själv ingen invandrare, jag är född i Sverige. Nej, men jag uppbär inga bidrag heller. Nej, det gör jag inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

jag känner mig svensk. Varför känner du dig svensk? Jag har bidragit i civilsamhället och i politiken. Haft förtroendeuppdrag och så. jag är själv ingen invandrare, jag är född i Sverige. Nej, men jag uppbär inga bidrag heller. Nej, det gör jag inte. 

Vad tycker du om invandrare och andra generationens invandrare som röstar på SD?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Vad tycker du om invandrare och andra generationens invandrare som röstar på SD?

Du har inte svarat på min fråga. Vänligen gör det tack, varför känner du dig som svensk? Har du bidragit till det svenska samhället? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Vad tycker du om invandrare och andra generationens invandrare som röstar på SD?

Är det dessutom inte poängen med nationalism att man ska ha solidaritet med sina landsmän? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Vad tycker du om invandrare och andra generationens invandrare som röstar på SD?

Hörredu jag har gemensamma släktingar med Kungen långt bak sedan minst 1600 tal så nu tycker jag vi lugnar ner oss med irrelevanta perspektiv. Andra generationens invandrare kanske är relevant statiskt ibland, i denna diskussion ser jag dock inte dess relevans? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså inget emot dig Niklas W. Vi vet redan att du är SD:are varför måste du tjata om de hela tiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Du har inte svarat på min fråga. Vänligen gör det tack, varför känner du dig som svensk? Har du bidragit till det svenska samhället? 

Jag känner mig svensk eftersom jag har svenska förfäder, eftersom jag lever i enlighet med den svenska kulturen och eftersom jag dagligen umgås med andra svenskar. Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Jag känner mig svensk eftersom jag har svenska förfäder, eftersom jag lever i enlighet med den svenska kulturen och eftersom jag dagligen umgås med andra svenskar. Ja.

Samma för mig. Hur bidrar du?


   
SvaraCitera