Aviseringar
Rensa alla

Jag är en riktig tjejtjusare


Ämnesstartare

Hej,

Jag gillar tjejer, nästan alla tjejer och ofta utan anledning utan att jag kan få tankar om den tjejen bara på rösten, t.ex.

Jag är inte ute efter att bara ha sex med en tjej eller för den delen har tankar om att ha sex med en tjej (kan väll hända om det är en tjej som verkar gilla mig som jag tror gillar mig, fråga inte varför. du får men jag vill nog inte svara).

Jag ser andra människor som en unik individ och inte som något objekt eller som jag vill uttrycka mig som att person är bara materia. Vissa person är ju elaka eller otrevliga och de är jag inte intresserade av alls.

Jag vet inte varför jag iaf just nu och ett tag tillbaka vill komma närmare tjejer och så som kompis och att ha ett förhållande. Det är mina känslor som det verkar som att jag tycker så men varför inte?

Jag har tappat intresset att prata med killar för de verkar ointressant (oftast, eller så har jag ingen bra kill kompis som jag kan ringa och prata med på Skype o så).

Vill bara få ut mig lite. Vill prata med folk nu o så killar som tjejer!

PS: jag är inte bi så det behöver man inte oro sig för om man nu gör det.


   
Citera

jag har läst att du har aspergerssyndrom  på en tidigare tråd, precis som jag, de du måste göra är att komma i kontakt med folk som känner och tycker som dig, http://www.aspiescentral.com/  visserligen på Engelska, men alla där är skit schysta, alla där är väldigt toleranta och alla vet hur du känner, dom är experter 


   
SvaraCitera

Glad


   
SvaraCitera

va ska du prata med dom om då 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:
jag har läst att du har aspergerssyndrom  på en tidigare tråd, precis som jag, de du måste göra är att komma i kontakt med folk som känner och tycker som dig, http://www.aspiescentral.com/  visserligen på Engelska, men alla där är skit schysta, alla där är väldigt toleranta och alla vet hur du känner, dom är experter 

Tack så mycket! 😀 ska försöka, jag är inte jätte bra på engelska tyvärr men kan ju joina ändå 🙂 nice att de alla är experter som vi 😉

Attitydinkontinent:
Glad

🙂


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: 🙂

c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
va ska du prata med dom om då 

Ja du, mellan himmel och jord och lite där under. Det finns faktiskt en del metaller och så och annat historiskt intressant under moder jord 🙂

Jag vill dock prata om allt typ. Socialkunskap, lite naturkunskap (begränsat), musik (samma, glömmer låtar och är inte stark på den delen), osv. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

c:

Party


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Ja du, mellan himmel och jord och lite där under. Det finns faktiskt en del metaller och så och annat historiskt intressant under moder jord 🙂

Jag vill dock prata om allt typ. Socialkunskap, lite naturkunskap (begränsat), musik (samma, glömmer låtar och är inte stark på den delen), osv. 🙂

Najs! Men då har ju iaf en del att ta av. Jobbigt om man känner att man inte har nåt att prata om, men det kanske du tänkte på innan Shockerad


   
SvaraCitera

Tjenare mannen! Jag såg att du hade asperger-syndrom, stämmer det? Jag har också aspergers-syndrom. Jag har också aspergers-syndrom. Dra iväg ett meddelande om det är nåt du grubblar över eller vill snacka. Ha det gött mannen!


   
SvaraCitera

naw så gullig

 


   
SvaraCitera

siceps :
naw så gullig 

du är gullig

Söt


   
SvaraCitera

Tjena mannen! Jag har också asperger-syndrom! är det något du undrar över eller bara vill snacka, släng iväg ett PM. Ha det gött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

Najs! Men då har ju iaf en del att ta av. Jobbigt om man känner att man inte har nåt att prata om, men det kanske du tänkte på innan Shockerad

Helt rätt! och ja det har jag tänkt på tidigare!


   
SvaraCitera