Aviseringar
Rensa alla

jag är en tjej som aldrig blir kåt


Normalt antar jag [smile]

Jag blir bara kåt när någon rör vid mig sexuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

humanoid_boy:

jag tror lixom att det är olika för olika personer. jag är typ kåt hela tiden och tänker alltid på sex men asså min kompis t.ex. säger att han aldrig är kåt och tänker på sex typ.det kommer nog snart ska du se

humanoid_boy:

jag tror lixom att det är olika för olika personer. jag är typ kåt hela tiden och tänker alltid på sex men asså min kompis t.ex. säger att han aldrig är kåt och tänker på sex typ.det kommer nog snart ska du se

humanoid_boy:

jag tror lixom att det är olika för olika personer. jag är typ kåt hela tiden och tänker alltid på sex men asså min kompis t.ex. säger att han aldrig är kåt och tänker på sex typ.det kommer nog snart ska du se

humanoid_boy:

jag tror lixom att det är olika för olika personer. jag är typ kåt hela tiden och tänker alltid på sex men asså min kompis t.ex. säger att han aldrig är kåt och tänker på sex typ.det kommer nog snart ska du se

jag brukade bli kåt HELA tiden förut, men nu aldrig! 🙁 inte ens när jag kollade på en bild jag ALLTID blir kåt av! 🙁


   
SvaraCitera

saranek:

jag brukade bli kåt HELA tiden förut, men nu aldrig! 🙁 inte ens när jag kollade på en bild jag ALLTID blir kåt av! 🙁

men gå in på nån porrsida eller nåt, men asså är det möjligt att man inte kan bli kåt[shake][shake]
lixom jag har typ nästan problemet att jag blir kåt för ofta[blush]


   
SvaraCitera
Paseo

mmmm liksom typ asso såhär typ sårå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

humanoid_boy:

men gå in på nån porrsida eller nåt, men asså är det möjligt att man inte kan bli kåtlixom jag har typ nästan problemet att jag blir kåt för ofta

humanoid_boy:

men gå in på nån porrsida eller nåt, men asså är det möjligt att man inte kan bli kåtlixom jag har typ nästan problemet att jag blir kåt för ofta

så hade jag förut, men nu 2mån senare.. ALLT borta! 🙁


   
SvaraCitera
kook
 kook

är kåt jämt, hehe


   
SvaraCitera

saranek:

så hade jag förut, men nu 2mån senare.. ALLT borta! 🙁

shit[shake][shake][shake] men asså thats wierd. kan det hända vem som hellst[surprised]


   
SvaraCitera
Paseo

humanoid_boy:

shit men asså thats wierd. kan det hända vem som hellst

ja[surprised][chocked]


   
SvaraCitera

Paseo:

ja

men asså va fan? det kan ju inte bara försvinna? eller???


   
SvaraCitera
Paseo

humanoid_boy:

men asså va fan? det kan ju inte bara försvinna? eller???

jo!!!! [surprised] ba gone with the wind </3


   
SvaraCitera

Paseo:

jo!!!! ba gone with the wind </3

men asså det är fan läskigt
[surprised][surprised][confused][confused]


   
SvaraCitera
Paseo

humanoid_boy:

men asså det är fan läskigt

ja [tard] o livsfarligt måstere va me


   
SvaraCitera

humanoid_boy:

men gå in på nån porrsida eller nåt,

Vem fan blir kåt av porr?


   
SvaraCitera

Ganon:

Vem fan blir kåt av porr?

finns väl ca 674646 genrer inom porr så något lär väl de flesta hitta


   
SvaraCitera

isola:

finns väl ca 674646 genrer inom porr så något lär väl de flesta hitta

Men det är så fejk alltihop. Någon slyna som får en sats över ansiktet och slickar i sig det som om det vore glass.


   
SvaraCitera