Aviseringar
Rensa alla

Jag är ett troll


Ämnesstartare

Magneten: Jag erkänner härmed att jag är ett troll. I princip alla uttalanden, med mycket få undantag, som jag har gjort på denna sida strider med mina personliga åsikter.

Då är du typ en religiös SD:are som är väldigt tolerant mot homosexuella?


   
SvaraCitera
mynona

Varför blev Patrick bannad? 


   
SvaraCitera
Kudhos

Storchen84:

Tänkte också på detta när jag läste att hn suttit med en lista

Hjärta

Rätt sorgligt. Av allt man kan använda sin väldigt begränsade tid. Så sitter han och trollar folk. Folk som 5 minuter senare kommer skita fullständigt i vad han säger.Folk som bryr sig 0.0% vad han tycker. Som lever sin vardag och uppfyller sina önskningar och mål, så sitter han där. Patrick. Och funderar på vad för trollning han ska göra härnäst. Funny how people work like that. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Rätt sorgligt. Av allt man kan använda sin väldigt begränsade tid. Så sitter han och trollar folk. Folk som 5 minuter senare kommer skita fullständigt i vad han säger.Folk som bryr sig 0.0% vad han tycker. Som lever sin vardag och uppfyller sina önskningar och mål, så sitter han där. Patrick. Och funderar på vad för trollning han ska göra härnäst. Funny how people work like that. 

Ja, sjukt långa trådar han skapade ibland med en massa olika länkar. Känns inte som den nyttigaste fritidsaktiviteten direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också nyfiken på vad Patrick gjorde för att bägaren skulle rinna över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge grabben en eloge, kom igen! Applåder!


   
SvaraCitera

Magneten: mitt alterego är historia.

Det mest dramatiska jag läst på umHjärta


   
SvaraCitera

Jag trodde han var riktig. Rodnar
Mest för att han skrev så mycket och har varit aktiv länge tänkte att ingen skulle orka med det bara för att trolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så trollar någon oss med denna tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Rätt sorgligt. Av allt man kan använda sin väldigt begränsade tid. Så sitter han och trollar folk. Folk som 5 minuter senare kommer skita fullständigt i vad han säger.Folk som bryr sig 0.0% vad han tycker. Som lever sin vardag och uppfyller sina önskningar och mål, så sitter han där. Patrick. Och funderar på vad för trollning han ska göra härnäst. Funny how people work like that.

presidente: Mest för att han skrev så mycket och har varit aktiv länge tänkte att ingen skulle orka med det bara för att trolla.

Han är som troll brukar vara - alltså inte jätteuppenbar - fast han höll ut mer än vad troll brukar göra - tror jag (av alla på forumet tror jag att det är jag som vet minst om troll). NiklasW lär nog slå det, han har påstått att han avreggar efter valet när han kunnat gotta sig i SD's ökning, men vi får väl se.

Någon som vet (eller rent av sett?) om troll brukar hålla sig såhär länge?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hade du för mål med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Någon som vet (eller rent av sett?) om troll brukar hålla sig såhär länge?

Stekarn påstod ju att han hade trollat under en längre period.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan vi vara säkra på att det verkligen är Patrick som skrivit detta inlägg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn trollar tills han får den respekt han förtjänar lika väl som någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Stekarn fortsätter trolla tills han får den respekt han förtjänar lika väl som någon annan.

Ja, man får ju respekt genom att bete sig dåligt.


   
SvaraCitera