Aviseringar
Rensa alla

JAG ÄR ETT ZINKFREAK


Ämnesstartare

Imorgon ska min pojkvän komma hit, och för att bli extra fin och mjuk för mitt hjärtegull så gjorde jag nyss en hemmagjord ansiktsmask, vilket brukar bli jättebra.
MEN !
Denna gången bestämde sig min hy för att ninjaPMSa sönder och bli allergisk mot allt, så jag blev röd och svullen i fejjan, så jag paniksmetade in en massa zinkcreme i ansiktet vilket inte hjälpte alls lika mycket som jag hoppades på, (den förhindrade att jag svullnade mer och slutade klia, men den svullnad som redan fanns är kvar)
När man stryker på zink på huden blir den gråvitlilaäckelblek, så just nu ser jag ut som ett blekt lila misshandlat svullet zinkfreak. Och Jag som skulle bli FIN till imorgon ._.


   
Citera
Ämnesetiketter

[smile]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tror ärlig talat inte att din pojkvän bryr sig nämnvärt om huruvida du smetat in ansiktet med zink eller ej. Troligen lär han ej märka något. Det skulle inte jag göra i alla fall.


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[wink]


   
SvaraCitera

Fett hett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd, om han reagerar på det kan du säga att det är en ny trend, killar håller inte alltid koll på sånt.


   
SvaraCitera

Nirr:

synd, om han reagerar på det kan du säga att det är en ny trend, killar håller inte alltid koll på sånt.

Killar håller inte koll på någonting.

[y]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Killar håller inte koll på någonting

[y]


   
SvaraCitera