Aviseringar
Rensa alla

Jag är fast.


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Bara syster och en till som vet att jag alltid är inne här, förhoppnings så kommer det inte någon jag känner hit.

ja det är jätteläskigt om man ser någon som verkar bekant. får alltid bryt och byter avatar och raderar massa bilder och profil när något sånt händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

ja det är jätteläskigt om man ser någon som verkar bekant. får alltid bryt och byter avatar och raderar massa bilder och profil när något sånt händer.

Ja precis, en gång hade jag glömt sidan uppe när en kompis var hemma, jag nojjade i flera dagar efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja precis, en gång hade jag glömt sidan uppe när en kompis var hemma, jag nojjade i flera dagar efteråt.

Hahaha, ja man gör ju det. Man tror alltid att de ska leta upp en på sidan och läsa igenom alla ens inlägg [sad]
ja jag glömde radera historiken på min mobil och när någon skulle gå in så såg dem hela historiken fylld med denna sida!
Hade fan hellre att han råkade se dvärg-bajs-porr på mobilen itället [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

ja jag glömde radera historiken på min mobil och när någon skulle gå in så såg dem hela historiken fylld med denna sida!

Hahaha, fyfahn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[badgrin][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja precis, en gång hade jag glömt sidan uppe när en kompis var hemma, jag nojjade i flera dagar efteråt.

hahah jag med :p. men mina kompisar använder google chrome på sina datorer. o jag har fixat explorer som min webläsare när jag är på deras datorer, tar trots det bort historiken. men en dag glömde jag, gud va jag nojja :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

men en dag glömde jag, gud va jag nojja :/

Haha, ja det är en dirty secret liksom. Mest för att man inte tar upp saker man tar upp med vänner här, det är väldigt utblottande egentligen. Men jag antar att man behöver det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men jag antar att man behöver det.

aa fast tror iaf jag överskattar reaktionen hos mina vänner om jag sa att: jag e bög. jag tycker kuk luktar gott. osv :p

eller det där sista skulle nog inte va så populärt men det första skulle dom nog inte bry sig så mkt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

aa fast tror iaf jag överskattar reaktionen hos mina vänner om jag sa att: jag e bög. jag tycker kuk luktar gott. osv :p

Är du bög då? Trodde du var bi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Är du bög då? Trodde du var bi?

ah okej är bi ;>. sak samma :p

är till o med bi med betoning på straight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ah okej är bi ;>. sak samma :p är till o med bi med betoning på straight

Ok, men vafan om de har något innanför pannbenet så kommer de ju inte bry sig. Jag skulle inte bry mig ett skit om någon jag kännde kom ut iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej ska vi bli väänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

hade skämts som fan om någon irl visste hur mycket tid jag spenderar här

Hade skämts om någon visste att jag hade varit här en enda gång, väl bevarad hemlighet, hade fan skämts mindre om det uppdagades att jag brukade titta på barnporr eller nåt tror tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

hade fan skämts mindre om det uppdagades att jag brukade titta på barnporr eller nåt tror tror jag.

[love]

dazed_and_confused:

väl bevarad hemlighet,

tror inte jag bevarat min så bra, men jag har inte gjort ett sånt stort felsteg att någon vet att jag är lilla lady då tack gode gud.
Hade avreggat och gömt mig i en underjordisk bunker resten av mitt liv om det hände


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

hade fan skämts mindre om det uppdagades att jag brukade titta på barnporr eller nåt tror tror jag

Så illa alltså? [chocked]

Vad skäms man över egentligen? Är säkert ändå 70% av ens bekantskapskrets som ställer frågor till Experterna. DET är väl ändå mer pinsamt (med tanke på att vissa ämnen de svara på är rätt "känsliga"/tabu) än att skriva lite på forumet? 😮

Enda anledning till att jag inte är öppen med UM är att jag inte vill att IRL- människor ska känna igen mig här. Gillar att kunna spilla ut alla mina problem och känslor med människor jag inte känner eller vet något om. [crazy]


   
SvaraCitera