Aviseringar
Rensa alla

Jag är feet


SnowKin:

Ää, jo. Jag skrev att jag inte tyckte hon skulle bli anorexi för det är inte bra. Jag skrev också att hon skulle vara kvar i den kroppsform hon är i nu. Jag sa också att jag inte trodde hon var varken ful eller överviktig. Och att vara överviktig betyder inte heller att man är ful.

SnowKin:
Du ska inte vara anorexi! Det är fulare än att vara lite överviktig och jag tror inte att du är överviktig! Du ska vara normal


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

Ja!? Det är fan inte bra att vara anorexi! Man kan fan dö! Jag har en kompis som är det och hon skadar sig hela tiden för att hennes imunförsvar blir sämre ju mer underviktig hon blir. Här du inte gått i skolan eller!? Det är bättre att vara överviktig och träna än att vara underviktig och inte kunna träna. Man orkar inte med nån idrott och tillslut k.räcker benen av för att man inte kan få muskler, tycker du det är snyggt, jag försöker bara hjälpa henne ju! 


   
SvaraCitera

Snowkit skrev flera goda saker.
   Huvudsaken är att linnea12 förhoppningsvis fått en mildare tanke om viktbetydelse.


   
SvaraCitera

SnowKin:

Ja!? Det är fan inte bra att vara anorexi! Man kan fan dö! Jag har en kompis som är det och hon skadar sig hela tiden för att hennes imunförsvar blir sämre ju mer underviktig hon blir. Här du inte gått i skolan eller!? Det är bättre att vara överviktig och träna än att vara underviktig och inte kunna träna. Man orkar inte med nån idrott och tillslut k.räcker benen av för att man inte kan få muskler, tycker du det är snyggt, jag försöker bara hjälpa henne ju! 

det har inte med varken utseende eller att vara "normal" att göra. tack för din tid.


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

det har inte med varken utseende eller att vara "normal" att göra. tack för din tid.Men u fattar ju för Dawn ingen ting! Hur gammal är du egentligen!? Alla ser ju olika ut! Normal är inte ett visst utseende. Jag är normal, hon är normal men vi är födda med olika utseenden så vi har olika normala utseenden. Jag är jävligt trött på dig... Fy! Du fattar inget av det jag pratar om, du ser det på helt fel sätt... Och nu fick du mig att vara omogen också... Tack så hemskt mycket hörrö...


   
SvaraCitera

Hej, Linnea. Jag hoppas verkligen inte att du går ner 20 kg och jag hoppas verkligen, verkligen inte att du får anorexia. Det är en fruktansvärd sjukdom som faktiskt i flera fall slutar med andra fysiska sjukdomar eller döden. 64 kg är verkligen inte mycket och den enda problematiken jag kan se i detta fall är ditt egna mående och dina hårda krav på dig själv. Jag råder dig verkligen till att prata med någon om detta då jag inte tycker det här låter bra alls. 
Här finns två hemsidor där du kan få hjälp, råd eller bara någon att prata med;
  http://www.friskfri.se/  
http://www.tjejzonen.se/fortjejer/atstorningszonen/


   
SvaraCitera