Aviseringar
Rensa alla

Jag är fel


Ämnesstartare

allt jag säger och gör blir fel, alla tycker att jag är fel, jag pratar för mycket om saker som ingen är intresserad av enligt vissa, enligt andra är jag för tyst, är för snäll och intelligent så blir konstant utstött och hatad för att jag inte slåss, våldtar eller mördar.

Är missanpassad och söker mig till de mest obskyra kretsar jag kan finna, så att ingen skall fatta någonting om mig. Är tråkig och har inga egentliga intressen är bara yta och ytan är inte vacker. Folk tröttnar på mig fort och byter ut mig mot andra vänner.

jag måste vara en clown och göra dumma saker mot mig själv så att andra kan skratta åt mig, annars får jag inte vara med i den sociala hierarkin, där bottnen alltid är reserverad för mig.

ingenting jag åtar mig blir rätt, alla klagar alltid och hånar mina verk av konst, mitt liv och min smak gällande allting.


   
Citera
Ämnesstartare

Du har helt enkelt inte hittat din flock än. Den finns därute! Ge inte upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vfr de? du är juh bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte fel. jag gillar dig. 


   
SvaraCitera

Nej, du är så rätt! Kram, jag tycker om dig så mycket! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att söka fel på människor är bara så jävla sinnessjukt.

Du verkar ändå trevlig och jag tycker inte att du ska ändra på dig själv bara för att du ska bli accepterad. Äkta vänner bryr sig inte om något,  de accepterar en som man är. Be strong. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att du verkar vara cool, klok och avgudar ditt språkbruk. Det finns vänner. Sök. Du verkar lite deppig och då är självbilden onyanserat negativ, vilket jag vet av egen erfarenhet. (Försöker motstå impulsen att skriva klyschor som "bli vän med dig själv" etcetc.) Ta hand om dig! Du är bra. Kramar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar att jag skriver sånt här, vill inte klämma sympati ur folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte mer fel än någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Du är inte mer fel än någon annan.

Då är världen en ohygglig plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Då är världen en ohygglig plats

Det är den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Det är den.

Jag hoppas då att ni alla blir befriade från livet snart


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Jag tycker att du är rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är du som är rätt. Det är alla andra som är fel. Hjärta

Försök att inte rätta dig efter vad andra tycker. Gör det du mår bra och blir glad utav. Fortsätt skapa, fortsätt med dina intressen, fortsätt leta och hitta vem du är men ändra dig aldrig för någon annan. Du kommer hitta ditt folk!


   
SvaraCitera