Aviseringar
Rensa alla

Jag är fet som en kossa mu


Lounge
Ämnesstartare

Har aldrig vägt såhär mycket.

Funderar på att börja gå på gympass och äta nyttigt.

Och gå ner 10 kg!!!!

Men jag har aldrig gått på ett gympass. Hur motiverar man sig att gå dit?? Hatar nya grejer. Inte pga. jobbigt utan läskigt pga. aldrig gjort det förut.


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

vill också träna för att må bättre


   
SvaraCitera

Vi har samma problem (att det är läskigt med saker man inte gjort förut). Tänk att du är bäst, och behandla dig själv som att du är bäst. För du är bäst. På så vis klarar jag en massa bajsiga personliga utmaningar.


   
SvaraCitera

betyder d att ja ä tjock som 1 blåval el??? :@

börja köra tyngdlyftning med mig. d är kult! kör i stockholms atletklubb som ligger vid sankt eriksplan


   
SvaraCitera

huvudsaken när man ska träna är att man tränar ngt man tycker är kul, annars går d aldrig


   
SvaraCitera
time
 time

Har i princip samma problem. Det börjar störa mig mer och mer med tanke på att det är sommar snart och all den där sortens dumma press. Får nog börja gymma. Undrar om det kan ge resultat även fast jag typ dricker vin/öl till maten varje dag


   
SvaraCitera

du kanske passar i det


   
SvaraCitera

Skippa alkoholen, äta nyttigare och bara motionera så märker man mycket. Så gjorde jag :$$


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:

Skippa alkoholen, äta nyttigare och bara motionera så märker man mycket. Så gjorde jag :$$

aaaa d två sista är jag med på. men alkoholen... fan vad tråkigt utan d

Jr. HBT:

du kanske passar i det

5 kg mindre köper jag att d kanske är nsyggare än 10 kg mindre, men inte såhär mkt ok

timeisrunningout:

Har i princip samma problem. Det börjar störa mig mer och mer med tanke på att det är sommar snart och all den där sortens dumma press. Får nog börja gymma. Undrar om det kan ge resultat även fast jag typ dricker vin/öl till maten varje dag

kanske en känslig fråga men tror du inte det har lite med dina/dina förra äs?

Blivande_japan:

betyder d att ja ä tjock som 1 blåval el??? :@

börja köra tyngdlyftning med mig. d är kult! kör i stockholms atletklubb som ligger vid sankt eriksplan

nä såklart ej, är mer en känsla jag har!!!!!

skulle vilja börja med kondition/styrka ist. men kanske är ngt att satsa på i längden.. att biffa till sig lite =)

absentthinking:

Vi har samma problem (att det är läskigt med saker man inte gjort förut). Tänk att du är bäst, och behandla dig själv som att du är bäst. För du är bäst. På så vis klarar jag en massa bajsiga personliga utmaningar.

fast jag tkr ju inte att jag är bäst!


   
SvaraCitera

har samma problem när det gäller träning. tänkte anmäla mig till en zumbagrej för ett tag sedan men sket it pga läskigt att gruppträna med randoms som säkert tränat massa mer....


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

turtle:

har samma problem när det gäller träning. tänkte anmäla mig till en zumbagrej för ett tag sedan men sket it pga läskigt att gruppträna med randoms som säkert tränat massa mer....

aaaa så man tänker osv

men vi borde fan våååååååååga

d är bara dumma tankar


   
SvaraCitera

Eller så börkar du med ett kaloriunderskott på 300 kcal varje dag och går ut och går istället.Tumme upp


   
SvaraCitera

Lounge:
aaaa d två sista är jag med på. men alkoholen... fan vad tråkigt utan d

Hehe man behöver inte skippa allt men konsumera annorlunda 🙂


   
SvaraCitera

jag ska köra igång med min årliga vår-joggning nu, hehehehhe. Ska bli kul, är peppad!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jag ska köra igång med min årliga vår-joggning nu, hehehehhe. Ska bli kul, är peppad!

Det är hemskt att springa/jogga nu, så många andra jävllar som är ute. Januari och -23 C är däremot perfekt, känns mer hardcore och viking också när kylan, halkan och smärtan är total. 


   
SvaraCitera