Aviseringar
Rensa alla

Jag är föör lång


Ämnesstartare

Hejj!! Jag är en tjej på 14 år som är ca 180cm lång. Får kommentarer varje dag om min längd och önskar att jag var kortare. Nu frågar jag er killar, är jag för lång? Alla killar jag känner säger att de gillar korta tjejer för att de är gulliga och har bättre kroppar. Skulle ni kunna vara tillsammans med någon som är så lång som jag??


   
Citera

Nej jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som är längre än mig tror jag. 


   
SvaraCitera

jag föredrar väl korta tjejer, men givetvis skulle jag kunna vara tillsammans med någon i din längd. Det är inte som om jag har råd att vara kräsen angående tjejer.


   
SvaraCitera

Längden skulle inte direkt vara ett hinder för mig. Utan tvekan, så är du längre än genomsnittet för tjejer på 14 år men det har ingen betydelse för mig.


   
SvaraCitera

Jagärdeprimerad1234:
Hejj!! Jag är en tjej på 14 år som är ca 180cm lång. Får kommentarer varje dag om min längd och önskar att jag var kortare. Nu frågar jag er killar, är jag för lång? Alla killar jag känner säger att de gillar korta tjejer för att de är gulliga och har bättre kroppar. Skulle ni kunna vara tillsammans med någon som är så lång som jag??

Absolut skulle jag kunna varih med en så lång tjej som du, nu är du 14år så det är otänkbart att vi skulle vara ihop idag men om kanske 5år skulle vi nog kunna vara ihop eller nått. Du är ändå lite kortare än mig men du kan ju växa mer, det vore inte fel. Lev livet som vanligt, ät inte mindre och kom ihåg, du är fin som du är! Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera

Jag vet en tjej som är typ 2 år äldre än dig, hon är nästan lika lång som mig (jag är 187cm lång) hon är typ 7cm kortare än mig, men hon är jättesöt och det är inte alls ett problem att hon är så lång som hon är, tvärtom är det positivt. Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Absolut skulle jag kunna varih med en så lång tjej som du, nu är du 14år så det är otänkbart att vi skulle vara ihop idag men om kanske 5år skulle vi nog kunna vara ihop eller nått. Du är ändå lite kortare än mig men du kan ju växa mer, det vore inte fel. Lev livet som vanligt, ät inte mindre och kom ihåg, du är fin som du är! Mycket gladHjärta

.....


   
SvaraCitera

Vill inte ha någon som är längre än mig själv men vill heller inte ha en pygméer. Din längd skulle fungera för mig.


   
SvaraCitera

Det är många killar som gillar långa tjejer så oroa dig inte över det.

ja va själv ”lång” och många kollade på mig, ja asså lång för min ålder då. 
Men se det inte som nåt dåligt, ehm gillar du att stå framför kameran så ska du nog inte ha några problem med att bli modell? 🙂


   
SvaraCitera

Nej du är inte "för lång"Sover


   
SvaraCitera
Algot

Nej, du är inte för lång, va stolt för din längd istället för att oroa dig.


   
SvaraCitera
Haien

Du är inte för lång


   
SvaraCitera

Eftersom jag är 185 cm lång så är 180 cm definitivt inget som skulle störa mig. Skulle däremot kännas lite märkligt om du ex vore 160 cm dvs 25 cm kortare än vad jag är. Sedan är det ju en fördel om du har "kvinnliga former" och inte ser ut som en kille.

Det är väl en dansk kvinna (Brigitte Nielsen) som var med i Snuten i Hollywood 2 och hon var väl 185 cm lång och hon lyckades ju bra i sin filmskådespelarkarriär.


   
SvaraCitera

Oroa dig inte, är en 13 årig tjej och är 179 cm, en cm ifrån men ändå ganska lika. Om du verkligen vill ha killar som är längre än dig så är det inte jättesvårt att hitta men jag har typ accepterat att jag är längre än de flesta killarna, har liksom varit så ihela mitt liv. Återigen, oroa dig inte . Helt normalt


   
SvaraCitera

Jagärdeprimerad1234:
Hejj!! Jag är en tjej på 14 år som är ca 180cm lång. Får kommentarer varje dag om min längd och önskar att jag var kortare. Nu frågar jag er killar, är jag för lång? Alla killar jag känner säger att de gillar korta tjejer för att de är gulliga och har bättre kroppar. Skulle ni kunna vara tillsammans med någon som är så lång som jag??

Att se gullig/söt ut kan nästan vilken tjej som helst se ut och det är väldigt olika vad folk tycker om andra. Jag kanske tycker att ''tjej A ser söt ut'' men kompis A tycker att ''tjej B'' ser söt ut och kompis B tycker att ''tjej C är sötast'' osv, och vi kanske inte tycker att den tjej som en själv tycker är söt att någon av de andra tycker likdant.
Jag har jobbat några pass med en tjej som är 16år nu och hon är väldigt lång, hon är typ 182cm lång nånting och jag tycker att hon ser söt ut. Sen tycker jag så om kortare och längre tjejer också och det har ingenting med själva längden att göra.


   
SvaraCitera