Aviseringar
Rensa alla

Jag är för blyg!


Ämnesstartare

HJÄLP !

Jag har haft pojkvän i 4 månader snart, och har aldrig haft såhär bra sex. Har dock aldrig kommit.. Men det är inte problemet.
Problemet är att jag är blyg, jag har nu efter 4 månader börjat säga "oh, ja" typ. Och jag vill kunna säga mer!!
Och jag är för blyg för att göra vissa ställningar, tog oss typ 2 månader innan jag ens red honom, och han ÄLSKAR att bli avsugen, men jag har aldrig gjort det. och vågar inte göra det.
Så vad ska jag göra för att våga dessa saker? Jag vill kunna göra dom SO BAD! Men... Nej, det går inte så bra.

Hjälp mig snälla!! Vill ge honom mer! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

det löser sig nog med tiden

du kanske ska passa på att vara naken inför honom så mycket som möjligt, när du är så säker att du kan göra nakenakrobatik framför honom är du nog inte så rädd för allt det andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag tycker inte det är jobbigt att vara naken framför honom, så jag tror inte det är problemet faktiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nähe

det löser sig nog iaf med tiden

är du rädd för att visa att du är osäker och blyg inför honom, eller vet han om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt det ta den tid det tar, man vill inte bli tvingad att göra något man inte vill, vare sig av sig själv eller någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, vi har pratat om det rätt mycket!!
Ensamvargen: Jag VILL ju göra dessa saker, men jag vågar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batinbottle:

Ensamvargen: Jag VILL ju göra dessa saker, men jag vågar inte.

Eller tror du att du vill? Nej men, tror fortfarande att det måste komma naturligt. [rolleyes]


   
SvaraCitera
time
 time

batinbottle:

men jag vågar inte.

Vad är du rädd för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Vad är du rädd för?

Ja, inte vet jag. Att jag ska göra bort mig själv kanske. Jag vet inte :S


   
SvaraCitera

batinbottle:

Ja, inte vet jag. Att jag ska göra bort mig själv kanske. Jag vet inte :S

Inget att skämmas över, man ska vara snuskig i sängkammaren med sin partner... ifall du inte är det så kanske det blir lite stelt då du inte vågar släppa loss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alkohol/droger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såvitt jag förstått är du en blyg tjej och har oftast sex i sovrummet, vid ungefär samma tidpunkt varje gång. Men rör om lite i grytan genom att överraska din partner när han kommer hem från jobbet, eller står i duschen. Varken han eller du kommer att bli besvikna. Jag har förståelse om det blir en rejäl omställning. Du kan å andra sidan göra en mer successiv förändring genom att till exempel ta tag i hans händer, placera dom på de ställen på din kropp som du själv vill.


   
SvaraCitera