Aviseringar
Rensa alla

Jag är förvirrad...


Ämnesstartare

... och ny, så jag vet inte riktigt vars jag ska sätta det här xS

Men jag måste fråga någon, för det här börjar bli rätt jobbigt, och jag har ingen jag vågar/vill snacka med irl.. Nu får jag väl ta och komma till saken, antar jag O.O'

Hur vet man om man är trans? Eller finns det något som är mittemellan? Många gånger känner jag mig inte som en tjej, men samtidigt känner jag mig inte som en kille heller... Och inte "pojkflicka" heller, för jag är inte så tuff som jag själv betecknar en pojkflicka.

Många gånger vill jag vara kille, bara för att ... tja, jag lnskar rätt ofta att jag vore bög.. Det finns liksom inget i bxg/gxg som tilltalar mig, men kilalr som gillar killar känns liksom... eh, gulligt (ehe, får man säga så utan att någon tar illa vid? O__o'')

Och... jag vet inte, allt känns bara komplicerat [n]

Känns skumt att ha fått ner det här på "papper", svart på vitt. Det känns lite som om mina tankar inte är mina egna, som om det är ett rätt stort avstånd mellan mig och mig, om ni fattar...

Och nu ska jag bara... våga klicka på skicka... eeeeeh....

hejdå *vinka* [blush] xD


   
Citera
oktan

???VA???


   
SvaraCitera

asså....VA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så allting bottnar i att du vill vara en kuk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkt inte så mkt på att etikettera allt.


   
SvaraCitera

Det finns ju människor som känner att dom varken är tjejer eller killar. Dom är ett tredje kön så att säga. De brukar kallas Binära om jag inte minns fel. Men jag kan ha fel på namnet. Men de betyder att dom inte identifierar sig med varken killar eller tjejer. Sen vet jag inte riktigt vad du känner. Det är en väldigt personlig fråga och jag hoppas att det hjälpte. Oroa dig inte du kommer klura ut det [smile]


   
SvaraCitera