Aviseringar
Rensa alla

jag är ful


soanonym:

jag vet inte, alltså skulle nog kunna vara att jag är så upptagen av mig själv men ändå inte så förblindad så jag inte märker att någon kollar :S eller kan man ens vara sån?

Tydligen kan man vara sån, eftersom jag var det =/

soanonym:

då var jag en 7a tydligen.. men ja vet inte om de är medel eller inte, det är för litet för jag vill vara en 10..

Jag tolkar det som över medel. För på skala 1-10 är 5 medel [smile]


   
SvaraCitera

soanonym:

haha jag har fått mitt utseende "värderat" av en och då var jag en 7a tydligen.. men ja vet inte om de är medel eller inte, det är för litet för jag vill vara en 10..

7.a är riktigt fint i mina ögon [cute]
och tänk sen på att vissa ser dig som en 2.a, andra som en 7.a och någon som 10.a, allt sitter i betraktarens ögon.
och utseendet är inte allt, tycker du ska försöka tänka o angående detta.
om jag går utifrån mig själv vill jag ha en tjej som är attraktiv i mina ögon och som har en härlig personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Vad har du för ansiktsform och hur högt upp sitter dina ögon?

haha hoppas du skojar :S ja vet inte va ja har för form på ansiktet, ögonen sitter väl normalt!? :p


   
SvaraCitera

soanonym:

kan inte du exemepelvis lägga upp bilder på folk som är "fula", "snygga" och "medel" så jag kan se om folk har liknade åsikter som jag om vad skönhet är :p

nej, då skulle ditt självförtroende sjunka ännu mer.

beskriva hur du ser ut.


   
SvaraCitera

soanonym:

haha hoppas du skojar :S

Du ville ju ha hjälp;s Har du typiskt svenskt utseende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Du ville ju ha hjälp;s Har du typiskt svenskt utseende?

jag vet inte vad ett typsikt svenskt utseende är, men skulle inte tro att jag har det 😛 är brunett, över 170, bruna ögon och medellångt hår :p


   
SvaraCitera

soanonym:

jag vet inte vad ett typsikt svenskt utseende är, men skulle inte tro att jag har det 😛 är brunett, över 170, bruna ögon och medellångt hår :p

är du tjock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

är du tjock?

neej, inte det heller :p


   
SvaraCitera

soanonym:

är brunett, över 170, bruna ögon och medellångt hår :p

Ser man att du är svensk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Ser man att du är svensk?

njaa, haha ibland kan vissa tro att jag är halvsvensk.. men det spelar väl ingen roll .. eller :p


   
SvaraCitera

soanonym:

korta drag igeeeeen[mad]

Kallar du den där jävla wall of text för kort?


   
SvaraCitera

soanonym:

njaa, haha ibland kan vissa tro att jag är halvsvensk.. men det spelar väl ingen roll .. eller :p

Ifall du har ett typiskt svenskt utseende så blir du per automatik som 'alla andra' vilket resulterar i att du blir medel. Kan du inte posta en bild på dina ögon?


   
SvaraCitera

soanonym:

njaa, haha ibland kan vissa tro att jag är halvsvensk.. men det spelar väl ingen roll .. eller :p

du kanske ska ändra på ditt utseende lite.

skaffa nån ny frisyr, sminka dig osv


   
SvaraCitera

Jag tror att anledningen till varför du inte får mycket uppmärksamhet från killar är för att du kanske inte är så framåt och faktiskt gör dig själv osynlig pga låg självkänsla. Det är ju väldigt vanligt att den man märker av mest i ett rum är den som är mest pratglad och framåt, även fast den kanske inte är den mest attraktiva.

Och sen denna ständiga panik som alla runt vår ålder har är skrämmande, ungdomen har ju typ precis börjat när man är 18 och jag har mer oerfarna vänner än erfarna och de är alla söta och fina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Kan du inte posta en bild på dina ögon?

Kakaoxo:

du kanske ska ändra på ditt utseende lite.

skaffa nån ny frisyr, sminka dig osv

joo, jag försöker göra det hela tiden.. :/

hjortpojken:

Jag tror att anledningen till varför du inte får mycket uppmärksamhet från killar är för att du kanske inte är så framåt och faktiskt gör dig själv osynlig pga låg självkänsla.

kanske stämmer det där, för har ingen självkänsla.. Men sen ser jag tjejer som har det precis som jag med självförtroendet och de har haft pojkvänner osv osv..

ghfhfygd.JPG


   
SvaraCitera