Aviseringar
Rensa alla

Jag är ful och patetisk.


kumquat:

jag har anorexi,

kumquat:

Det enda jag gör är pluggar, läser bloggar och äter


   
SvaraCitera

cashimira:

bra att säga till någon som har svårt att skaffa vänner....
var bara snäll och positiv så kommer vännerna till dig

men man måste ju prata annars kommer dem ju aldrig få reda på att du är snäll eller hur och att prata med människor är att vara social 😉


   
SvaraCitera

Och smart och smal.


   
SvaraCitera

Tips: Korrekt grammatik på självmordsbrev ger oseriöst intryck.


   
SvaraCitera

skaffa vänner, sluta ha anorexi, skaffa dig ett "liv", skaffa dig intressen, begå självmord brukar se bättre ut, skaffa annat att göra och fortsätt plugga om du vill, gör ditt liv opatetiskt.

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de luktar n00b här [wink]


   
SvaraCitera

ändra på saker eller begå självmord


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Kanske vill "get caught"

Aa kanske det.

En annan sak har jag märkt, att alla de där ''mitt liv suger''-trådarna är gjorda av random people som nyss registerade.


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

En annan sak har jag märkt, är alla de där ''mitt liv suger''-trådarna är gjorda av random people som nyss registerade.

Som sedan snabbt försvinner, responsen är väl i regel mindre hjälpsam I guess. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

men man måste ju prata annars kommer dem ju aldrig få reda på att du är snäll eller hur och att prata med människor är att vara social 😉

Fan va bra tips du ger......... Om man har svårt för att vara social kanske du ska börja från ett annat håll.


   
SvaraCitera

Sovande:

Fan va bra tips du ger......... Om man har svårt för att vara social kanske du ska börja från ett annat håll.

då kanske du kan ge ett tips om vart man kan börja?


   
SvaraCitera

Leeilaa:

men man måste ju prata annars kommer dem ju aldrig få reda på att du är snäll eller hur och att prata med människor är att vara social 😉

Jomen det kanske handlar om att bygga upp ett självförtroende innan. Det är inte så jävla lätt att bara börja prata med folk. Och om man hon istället börjar på typ någon aktivitet eller hittar ett intresse som kan öka på livsglädjen och självförtroendet kommer det göra så att hon tillslut blir mer social. Man kan inte bli det på beställning.


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

Duktigare troller har jag sett. [no-no]

Man kan ha ätande som favorithobby och ändå lyckas svälta ihjäl sig. Det var ju inte så att hon skrev: "äter kaloririk mat."

Cacaoxo:

En annan sak har jag märkt, att alla de där ''mitt liv suger''-trådarna är gjorda av random people som nyss registerade.

Image

Dold text: Många vill inte besudla sina vanliga konton så dom skapar ett nytt för emo-trådar som denna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

då kanske du kan ge ett tips om vart man kan börja?

Jag tycker faktiskt att de andra har gjort ett ganska bra jobb med det...
Att försöka dra med i en förening brukar funka väldigt bra!


   
SvaraCitera

cashimira:

Jomen det kanske handlar om att bygga upp ett självförtroende innan. Det är inte så jävla lätt att bara börja prata med folk. Och om man hon istället börjar på typ någon aktivitet eller hittar ett intresse som kan öka på livsglädjen och självförtroendet kommer det göra så att hon tillslut blir mer social. Man kan inte bli det på beställning.

Nej det e sant jag förstår vad du menar 🙂


   
SvaraCitera