Aviseringar
Rensa alla

Jag är hjärtlös


Ämnesstartare

Hjärtlös:

Hjärtlös [blush] (Du röstade på detta alternativ)

stjärtlös[crazy]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Avvaktar en längre tid (Du röstade på detta alternativ)

Trodde att jag och mitt livs kärlek fortfarande var tillsammans, enligt texten... Men om jag hade screwed up och inte får någon respons på samtal etc så passar detta svar väldigt bra:

krasch:

Hjärtlös: Skickar choklad och ett handskrivet brev (Du röstade på detta alternativ)
...Eller ge upp.
Det är svårt att gå vidare utan ett riktigt avslut, men är personen en ryggradslös idiot så finns det inget annat än att släppa det.

Att hålla fast vid någon för hårt är bara destruktivt.

[party]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Väntar på att hon/han hör av sig (Du röstade på detta alternativ)

Hjärtlös:

Ger upp

ngt av det.
en blandning kanske

eller ok, ska inte ljuga
gjorde detta:

Dan_the_ironman:

Gråt dig själv till sömns, få panik, längta efter döden, gråt mer, få mer panik, gör dumma saker på fyllan, få ångest och sakta men säkert kom över honom.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Övrigt - skriv vad (Du röstade på detta alternativ)

Alternativ ett. Om vi var ett par: Ta reda på huruvida han är upptagen med något eller om det är slut beroende på hur han reagerade när jag skrämde honom. Om jag inte får tag på honom får jag tag på hans kompisar. Om de inte vet något och jag fortfarande inte får tag på honom så skickar jag ett långt härligt mail som förklarar att jag hemskt gärna skulle velat prata med honom för att jag inte vet om det är nu jag ska ut och vrålsupa med mina polare för att glömma sorgen eller om vi fortfarande är ett par. För att det skulle vara bra att veta.

Alternativ två: Om vi inte hade varit ett par till att börja med så skulle jag antagligen gå ut och supa med polarna och ha kul och försöka strunta i honom tills jag kan gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

Hjärtlös (Du röstade på detta alternativ)

min tråd [love]


   
SvaraCitera

Jag skulle bara fråga hennes föräldrar om hon mår bra och låta henne vara. Behövs inte att fjäska för henne längre..

Och sen hittar man den andra livskärlek [love].


   
SvaraCitera