Aviseringar
Rensa alla

Jag är inte homosexuell


Ämnesstartare

Det förvånar mig lite, varför är jag ej det? Personer av mitt biologiska kön är sexiga/heta, och jag kan tänka mig mysa med dom. Men sex känns mycket främmande. Någon mer som upplever det som mig? 


   
Citera

hur gammal är du och vill du ligga med folk av motsatt kön? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl inget konstigt 

inte så att det är förutbestämt hur man ska känna för alla människor 


   
SvaraCitera
mynona

man kan tycka att någon är snygg utan att attraheras rent fysiskt. det kan rentav vara enklare att medge att någon är snygg om det inte finns någon sexuell attraktion


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

är väll ändå inget konstigt med ett tycka att en person är ashet utan att vilja lägra denne...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

identifierar mig som bisexuell och känner detsamma inför både män och kvinnor. sex är ett skitstörigt koncept så länge man bara tänker sig det och ända fram till att man blivit naken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
hur gammal är du och vill du ligga med folk av motsatt kön? 

En del personer av mitt motsatta biologiska kön blir jag sexuellt attraherad av ja. 


   
SvaraCitera

atheos:

En del personer av mitt motsatta biologiska kön blir jag sexuellt attraherad av ja. 

okej, men fundera inte så mycket över det där. ligg med folk som attraherar dig bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
identifierar mig som bisexuell och känner detsamma inför både män och kvinnor. sex är ett skitstörigt koncept så länge man bara tänker sig det och ända fram till att man blivit naken.

Ja, du menar tills man slutar tänka och man är nakna tillsammans? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt att inte tänka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
man kan tycka att någon är snygg utan att attraheras rent fysiskt. det kan rentav vara enklare att medge att någon är snygg om det inte finns någon sexuell attraktion

Du sa något självklart, men som jag inte tänkt på tidigare. Gör ju komplimanger på utseendet kontraproduktiva 😀


   
SvaraCitera
mynona

atheos: Du sa något självklart, men som jag inte tänkt på tidigare. Gör ju komplimanger på utseendet kontraproduktiva 😀

bara om man anser att man ger komplimanger för utseendet enbart i syfte att ligga! finns där ingen som helst sexuell spänning är det mycket mindre laddat och känsligt att ge komplimanger för utseendet och betyder inget mer än att man tycker att någon är fin att se på precis som en tavla kan vara fin att se på. se bara på alla heterotjejer som ständigt vräker/öser söt-komplimanger över varandra. De kan muntra upp på ett helt ofarligt sätt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

bara om man anser att man ger komplimanger för utseendet enbart i syfte att ligga! finns där ingen som helst sexuell spänning är det mycket mindre laddat och känsligt att ge komplimanger för utseendet och betyder inget mer än att man tycker att någon är fin att se på precis som en tavla kan vara fin att se på. se bara på alla heterotjejer som ständigt vräker/öser söt-komplimanger över varandra. De kan muntra upp på ett helt ofarligt sätt. 

Fast vem bryr sig om vad personer som man inte vill ligga med tycker om hur man ser ut? Okej, det kan ju vara nice, man vill ju vara vän med snygga personer. Mycket mer nice än att vara vän med personer man inte tycker är så snygga att titta på. Det är kanske därför man ska vara snygg? För ens vänners skull? Fast egentligen så spelar det ju ingen roll om den man vill ligga med tycker man är snygg, det viktiga är att den man vill ligga med också vill det och tänder på en osv? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: bara om man anser att man ger komplimanger för utseendet enbart i syfte att ligga!

Briljant av dig att se vad för antagande jag måste gjort hehe ....


   
SvaraCitera
mynona

atheos:

Fast vem bryr sig om vad personer som man inte vill ligga med tycker om hur man ser ut? Okej, det kan ju vara nice, man vill ju vara vän med snygga personer. Mycket mer nice än att vara vän med personer man inte tycker är så snygga att titta på. Det är kanske därför man ska vara snygg? För ens vänners skull? Fast egentligen så spelar det ju ingen roll om den man vill ligga med tycker man är snygg, det viktiga är att den man vill ligga med också vill det och tänder på en osv? 

Det kan alltid ge en puff till det utseendemässiga självförtroendet om man har behov av bekräftelse och vara trevligt rent allmänt  om man har en dålig dag etc. Det är nog olika varför man vill vara snygg - vissa är det ju för övrigt av naturen. När det gäller den man vill ligga med så är det viktiga om det är ömsesidigt förstås. 


   
SvaraCitera