Aviseringar
Rensa alla

Jag är inte smart.


Ämnesstartare

the_fat_one: man få väl inte outa? haha tack. har flera på lager 😉

Vad är outa?

Gott. Ser fram emot dessa.

ooaooetsraoouevuooae: om du hade åkt kanske du hade känt 'varför stannade jag inte hemma istället?' man kan ju inte veta, men aa.. hade nog varit värt att åka.

Haha nej det är klart men är rätt säker. Hemma gör jag aboslut inget, det där skulle vara en jättebra upplevelse för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var väl inte så nytt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha nej det är klart men är rätt säker. Hemma gör jag aboslut inget, det där skulle vara en jättebra upplevelse för mig. 

låt det inte upprepa sig då ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: det var väl inte så nytt...

Ät bajs.

ooaooetsraoouevuooae: låt det inte upprepa sig då ):

Haha jag kan ju försöka men eftersom jag gjort detta misstag tusen gånger innan och alltid efteråt tänkt "nu händer det iaf inte igen" så kommer det förmodligen ändå ske igen.  Sen kommer jag aldrig få just denna chansen igen. Skolan hade betalat rubbet liksom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: det var väl inte så nytt...

Ät bajs.

ooaooetsraoouevuooae: låt det inte upprepa sig då ):

Haha jag kan ju försöka men eftersom jag gjort detta misstag tusen gånger innan och alltid efteråt tänkt "nu händer det iaf inte igen" så kommer det förmodligen ändå ske igen.  Sen kommer jag aldrig få just denna chansen igen. Skolan hade betalat rubbet liksom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ät bajs.

nee tkr inte det är så gott faktiskt
men du skrev sj, va förväntar dig ''aww nej du e så smart lr'' = (((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: nee tkr inte det är så gott faktiskt
men du skrev sj, va förväntar dig ''aww nej du e så smart lr'' = (((

Det hade varit trevligare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Det hade varit trevligare. 

varför  förväntaru dig andra reaktioner när du sj påstår att du inte är så smart
tkr ej det är trevligt att ljuga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha jag kan ju försöka men eftersom jag gjort detta misstag tusen gånger innan och alltid efteråt tänkt "nu händer det iaf inte igen" så kommer det förmodligen ändå ske igen.  Sen kommer jag aldrig få just denna chansen igen. Skolan hade betalat rubbet liksom. 

om du tänker att det kommer ske igen så kommer det nog det, men om du tänker tvärtom att det inte kommer ske igen så minskar chansen nog mycket. tankar har stor kraft.  sen dess mer man tar kontrollen över sig själv dess lättare blir det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: varför  förväntaru dig andra reaktioner när du sj påstår att du inte är så smart
tkr ej det är trevligt att ljuga

Om du ljuger för att få nån annan att känna sig bättre så är det väl inte så farligt?

ooaooetsraoouevuooae: om du tänker att det kommer ske igen så kommer det nog det, men om du tänker tvärtom att det inte kommer ske igen så minskar chansen nog mycket. tankar har stor kraft.  sen dess mer man tar kontrollen över sig själv dess lättare blir det

Ja tankarna är ju jag typ men jag kan inte riktigt styra mina tankar. År av negativa tankar gör det svårt att bryta dem och börja tänka positivt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Om du ljuger för att få nån annan att känna sig bättre så är det väl inte så farligt?

Känns som hyckleri 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Känns som hyckleri

Beror väl på lögnen och situationen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja tankarna är ju jag typ men jag kan inte riktigt styra mina tankar. År av negativa tankar gör det svårt att bryta dem och börja tänka positivt. 

aa det är inte det enklaste, men försök att styra dem på ett indirekt vis, dvs: t.ex. att använda positiva ord så mycket som möjligt, det gör att hjärnan kommer in på positiva banor.  ett annat exempel är att göra en viss typ av handling/aktivitet som föder en viss typ av tankar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Beror väl på lögnen och situationen. 

De vettifan.


   
SvaraCitera
mynona

kexchocklad:

Jag med.

du får mig att vilja äta kexchoklad. 


   
SvaraCitera