Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär!


Ämnesstartare

Hej alla umare![smile]

Jag har ett till synes litet problem men för mig stort. Jag är nämligen kär!

Killen som jag gillar misstänkts dock för att vara bly och möjligtvis även lite rädd för tjejer. Saken blir inte bättre av att han har en som förföljer han och tar på honom, utan att han vill.
Vi går på samma skola men han är just nu på praktik. Vad ska jag göra för att vissa att jag är pepp på honom utan att han ska bli skrämd?[chocked]


   
Citera

Grattis! Inga idéer dock... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack!
Kom igen brainstorm!


   
SvaraCitera

fistforfight:

Grattis! Inga idéer dock... [sad]

Grattis till att man är kär är väl som att säga grattis när ens hund dör ungefär.

Själv har jag inte heller några idéer, är dock rätt lik honom, enda skillnaden är att jag inte är rädd för tjejer men jag har ingen som är efter mig och jag får inga i alla fall.


   
SvaraCitera

Typ, ähm, det här kanske låter helt befängt men jag funderar lite på om inte det bästa är att umgås med honom och så småningom säga det rakt ut. Men det var bara en tanke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Grattis till att man är kär är väl som att säga grattis när ens hund dör ungefär.

Själv har jag inte heller några idéer, är dock rätt lik honom, enda skillnaden är att jag inte är rädd för tjejer men jag har ingen som är efter mig och jag får inga i alla fall.

Jo, lite så känns det, ena stunden är det underbart men för det mesta tycker jag mest att de är jobbigt...

Men vad hade skrämt dig mest då? Så vet jag vad jag inte ska göra.


   
SvaraCitera

idenstoraskogen:

Vi går på samma skola men han är just nu på praktik. Vad ska jag göra för att vissa att jag är pepp på honom utan att han ska bli skrämd?

säg bara att du typ tror att du gillar han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Typ, ähm, det här kanske låter helt befängt men jag funderar lite på om inte det bästa är att umgås med honom och så småningom säga det rakt ut. Men det var bara en tanke

Saken är att han redan vet, hans kompisar har redan sagt de till honom [shake] vilket jag INTE gillar eller uppskatar på något sätt.
Jag har varit med han och hans gäng ett par gånger på kvällarna, då vi går på en internatskola och jag har ju sett honom i matsalen tusenmiljoner gånger. Jag smsar med honom, men nu är han på praktik och han kommer inte tillbaka till skoaln på 10 veckor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

säg bara att du typ tror att du gillar han?

Jag antar att jag redan gjort de då jag skrivit "önskar att du hade varit här" "saknar er här" mm.


   
SvaraCitera

idenstoraskogen:

Saken är att han redan vet, hans kompisar har redan sagt de till honom [shake] vilket jag INTE gillar eller uppskatar på något sätt.

Men dåså, då vet han ju redan. Då är det värsta redan gjort ju.

idenstoraskogen:

. Jag smsar med honom, men nu är han på praktik och han kommer inte tillbaka till skoaln på 10 veckor!

Fråga om han vill ses utanför skol/praktiktid?


   
SvaraCitera

börja umgås oftare bara utanför skolan, hitta på saker like friends do o se var det leder. finns inte så mycket du kan göra i detta stadie egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men dåså, då vet han ju redan. Då är det värsta redan gjort ju.

Jo men det känns inte såhimla bra,[shake]

Budolicious:

Fråga om han vill ses utanför skol/praktiktid?

Han bor 3 timmar från skolan och det gör jag med när jag jag är hemma, så det är 6 timmar till honom...[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

börja umgås oftare bara utanför skolan, hitta på saker like friends do o se var det leder. finns inte så mycket du kan göra i detta stadie egentligen

Som sagt det är inte bara att ta en stadsbuss och inpulsa, 6 timmars restid!


   
SvaraCitera

idenstoraskogen:

Han bor 3 timmar från skolan och det gör jag med när jag jag är hemma, så det är 6 timmar till honom...[cry]

Pendlar du 6 timmar varje dag?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Pendlar du 6 timmar varje dag?

Hur tänkte du nu?
Han bor 3 timmar från skolan, det gör jag med!
Alltså har jag 3 timmar till skolan , som jag bor på i veckorna...


   
SvaraCitera