Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär.


Ämnesstartare

Jag har kärleksproblem

Jag har tränat på Friskis o Svettis i ett år, o sen några månader har en kille börjat träna där också.
Och sen första gången jag såg honom har jag bara fått större och större känslor för honom.
Han är så gudomligt vacker, så ni anar inte.

Varje gång vi är där tillsammans så vill jag inte släppa blicken mot honom.

Jag älskar den här killen så enormt mycket,, jag kan inte sova eller äta eller tänka en klar tanke längre.

Jag tror jag vet vad han heter, jag skulle vilja prata med honom och säga det jag känner. Men hur ska jag göra det. Vi är ju aldrig ensam..

Jag har skrivit upp exakt vad jag vill säga till honom o jag måste göra det.

Snälla hjälp.


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden kanske kom lite fel,, ska kanske ligga i nån kärlekskategori istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Friskisosvettis:

Jag älskar den här killen så enormt mycket

Friskisosvettis:

Jag tror jag vet vad han heter

ooookej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte vart jag ska berätta för honom,, har nån vart med om nåt liknande?

Hur gjorde ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Friskisosvettis:

Jag älskar den här killen så enormt mycket,, jag kan inte sova eller äta eller tänka en klar tanke längre.

Ta det LUGNT! Du älskar honom inte om du inte ens vet hans namn! Du tycker bara att han är snygg! haha, var helt obsessed av Robert Pattinson i mina fjortisdar, men man får försöka se på sig själv ur ett annat perspektiv och bara lägga av!

Friskisosvettis:

Jag har skrivit upp exakt vad jag vill säga till honom o jag måste göra det.

Jag tycker inte att du ska förklara din "kärlek" för honom. Börja med att säga hej eller le typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet vad han heter.

Själv heter jag andre och om man lägger till as på mitt namn så får man hans namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Friskisosvettis:

Jag vet vad han heter. Själv heter jag andre och om man lägger till as på mitt namn så får man hans namn.

nu blev det krångligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkOJJa!! Nej, men det är rätt tydligt att du är jätteöverdriven. Vet ej vad jag ska ge dig för råd, pga inte alla hästar i stallet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller hur jag håller med äggligt, ta det lugnt.. Du har knappt pratat med killen så hur kan du ens veta hur han är som person. Du skulle nog skrämma bort honom om du bara gick fram och beskrev dina enorma känslor. [chocked]

Bättre om du kanske försöker göra någonting i närheten där han tränar och börjar med att säga hej och så, små prata lite.. Ingen kärleksförklaring innan han ens vet vem du är. XD Du borde försöka kontrollera dina känslor lite~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser han bögig ut eller? kan tänkas bli lustigt annars.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han slänger blickar till mig också, men vet inte hur jag ska tyda dem.

Jag vet inte hur han är som person.
Men jag är sjukt kär i honom och vill lära känna honom, men jag vill att han ska veta att jag är kär i honom.
Om han inte känner lika, så kommer jag att skämmas, men jag kanske kommer att kunna sova om natten i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 22 och han 18 eller 19 inte säker.


   
SvaraCitera
Lounge

X)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Friskisosvettis:

Jag är 22 och han 18 eller 19 inte säker.

Känns som att du borde bete dig som folk då


   
SvaraCitera