Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i en hetero tjej


Ämnesstartare

Fan. Det är ett helvete. Plus att hon går i min klass så jag behöver se fanskapet varenda jävla dag [n]

Någon som har upplevt liknande? vore nice om nån har lust att dela med sig. Ibland hjälper det att veta att man inte är ensam iallafall.

Kram på er!


   
Citera
time
 time

Ensam är du inte. Det är inte ovanligt. Ibland önskar man att tjejer som gillade tjejer eller killar som gillade killar kunde ha ett litet märke på sig så det var lättare att identifiera vilka man får kära ner sig i... men å andra sidan vore det kanske lite dumt. Aningen.

I vilket fall som helst, om hon är hetero finns det nog ingenting du kan göra, tyvärr. Du kan förstås fortsätta hoppas, men antagligen kommer det leda till att det gör mer ont för dig. Det är lättare sagt än gjort att komma över någon, men för ditt eget bästa så borde du försöka! Det känns kanske jobbigt, men det går, och sen kanske du hittar någon annan som det inte är hopplöst med. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh tack 🙂

Hon är dock extremt öppensinnad kom jag på. Kan minnas flera gånger som hon har sagt att hon verkligen verkligen önskade hon var bi. Jag funderar på om hon inte är det bara att det kan vara svårt att skaka av sig standarden som man har fått tatuerad på insidan av skallen av samhället.

Allt detta är mycket rörigt. Tack för att du bryr dig iaf [party]


   
SvaraCitera
time
 time

ardnas:

Kan minnas flera gånger som hon har sagt att hon verkligen verkligen önskade hon var bi.

Det betyder ju antagligen att hon skulle vara tillräckligt bicurious för kanske en sexuell fling, men högst antagligen inte romantisk. Och visst, det är kul med sex hit och dit, men om man är kär vill man ju ha mera. Närheten och allt det där. Det finns ju att tillgå i alla fall, finns ju sjukt många i din/vår situation - jag har också varit där.

Hur gammal är du, om jag får fråga?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ibland önskar man att tjejer som gillade tjejer eller killar som gillade killar kunde ha ett litet märke på sig så det var lättare att identifiera vilka man får kära ner sig i...

Jag tänker mig ett tygmärke som alla homosexuella kan bära, kanske en rosa triangel?

Bästa hade ju iof varit om detta marknadsfördes till alla sorters människor, te x här ser vi hur en ortodox jude klart och tydligt ser "Men oj, denna karln är ju Nazist, han kan jag inte låta min dotter vara med!" medans nazisten direkt uppmärksammar det samma tack vare den judiska herrens Davidsstjärna.

Image

Du har nog uppfunnit ett vinnande koncept, med min marknadsföring kan vi tjäna massor med pengar! PMa med tankar och kontaktuppgifter!

Edit:

Krafsade ihop lite fler exempel för att lättare förmedla vad jag menar.

Image

Ledsen för tyskan, skriver naturligt på mitt modersmål.


   
SvaraCitera
Amand

Nope, du är inte ensam, sitter själv med samma problem *suck* Men vad ska man göra? Håller med om att man önskar att man kunde identifiera andra gay-personer direkt, tyvärr skulle det ju inte precis fungera i praktiken (som vi sett t ex i nazi-tyskland)

Man får gå vidare helt enkelt och dagligen påminna sig själv om att hålla händerna borta 😉


   
SvaraCitera
time
 time

Semi:

Jag tänker mig ett tygmärke som alla homosexuella kan bära, kanske en rosa triangel?

Du inser att jag driver med mig själv också eftersom jag är en bisexuell tjej av judisk härkomst? Sen, för att vara lite seriös, är det skillnad på att själv välja att markera att man hör till en viss grupp, vare sig det handlar om religion, politisk ideologi eller sexuell identitet, och att bli märkt av någon som gör det bara för brännmärkandets skull.

Jämför med tidiga kristna som ritade fiskar i sanden osv.


   
SvaraCitera

typ alla heterotjejer blir lite biexperimentella på fyllan. go for it.[party]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Du inser att jag driver med mig själv också eftersom jag är en bisexuell tjej av judisk härkomst?

Jag skämtade bara [sad]

timeisrunningout:

Jämför med tidiga kristna som ritade fiskar i sanden osv.

Fast det känns mer som ett sorts thug sign hehe.

Alla homosexuella gör alltid Awkward Turtle eller typ The Shocker för att notifiera närvarande människor att dom är nere med att ha lite homosex!

Image


   
SvaraCitera

dra av henne trosorna och slicka skiten ur henne
funkar varje gång [y]


   
SvaraCitera
time
 time

Semi:

Jag skämtade bara

Måste ju använda stora ord och rationella resonemang för säkerhets skull ändå [sad] Tänk om du ej skojat. Började känna mig som en klumpig nazist liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klåparen:

dra av henne trosorna och slicka skiten ur henne
funkar varje gång

Nintendos BFF:

typ alla heterotjejer blir lite biexperimentella på fyllan. go for it.

+___+

Låter som en plan.... haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Måste ju använda stora ord och rationella resonemang för säkerhets skull ändå Tänk om du ej skojat. Började känna mig som en klumpig nazist liksom.

Don't be sad. jag fattade vad du menade om det är någon tröst.

I teorin, iallafall, vore det sjukt nice. Eller att alla som är homo/bi skulle typ se nåt litet ljus över alla som också är det.

timeisrunningout:

Hur gammal är du, om jag får fråga?

16!


   
SvaraCitera

ardnas:

Låter som en plan.... haha

var allvarlig 🙁 säg att hon är tråkig annars, funkar garanterat, lovar.[cute]


   
SvaraCitera

Semi:

Alla homosexuella gör alltid Awkward Turtle

fan trodde d bara var 1 bitch i danska paradise hotel som gjorde den
där ser man


   
SvaraCitera