Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i en i min klass, snälla hjälp mig.


Gör det, det är ju inte som att du kommer att träffa henne jättemycket sen, kör.


   
SvaraCitera
kachin

Johan__:

Några tips på hur man kan göra det då [smile]

vackra ögon du har osv [wink]
nää. men försök visa du gillar henne mer än som kompis. jag vet inte [crazy]


   
SvaraCitera

Kör Joeys raggningsreplik. Funkar alltid.


   
SvaraCitera

Johan__:

Några tips på hur man kan göra det då

kachin:

vackra ögon du har osv

Ja, precis. kläm till med någon liknande replik! och du, se till att göra det på rätt sätt, dvs flörtigt, så ska du se att hon fattar [y] sen löser sig resten.. bara du får i henne något som får henne att fatta!

lycka till!! [smile]


   
SvaraCitera

och kanske ta det lite lungt... inte mala på med hur mycket som helst! då blir det bara jobbigt kanske.. [smile] EN replik i taget sattseja!


   
SvaraCitera

Är väll bara att plocka fram snorren och donka den i pannan på henne[rolleyes] Tjejr faller för sådant[cute]


   
SvaraCitera

royalflush:

Är väll bara att plocka fram snorren och donka den i pannan på henne Tjejr faller för sådant

Kan du räkna upp en jävel som gör det så tror jag dig.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

Prata med henne! du har ändå ingenting och förlora.

Jo.. sitt ego [cool]


   
SvaraCitera

Johan__:

Hej
Jag är en kille på 18 år och går i 3an på gymnasiet. Det är så att jag har gått och blivit tok kär i en tjej i min klass, men jag vågar inte berätta det för henne.

trodde först detta var jag [bigsmile] för jag ahr EXAKT samma problem, är 18 och går sista ring. Cool bro [wink]

Johan__:

Vi tar snart studenten och jag får ont i magen när jag tänker på att jag kanske aldrig får se henne mer efter det.

samma här, har aldrig vart mera kär, min lover borde bli modell fan [love] sån kropp!

Iaf OnT, så borde du bara vara trevlig men distanserad, när du har små snackat m henne några (fler) gånger så är det värt att gå fram o snacka om skolan, och efter ännu en tid fritidsgrejer [smile] desamma gälelr mig som också är kä i en tjej i min klass. Men kör på fan!


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

du har ändå ingenting och förlora.

GUUUD vad jag börjar bli trött på det där.

Det hemska är att det man ju har att förlora är typ sin roll /rykte i klassen om man gör bort sig utifall tjejen INTE skulle vara intresserad tillbaka.Kanske alla i klassen hör och skrattar ut en. Kanske reagerar tjejen på ett sätt som får en och bli ledsen?

Och då säger jag, är det så, då är väl ens chanser som är förlorade?

Sorry om du tog illa upp av det här, men shit happens!
Och förövrigt, jag ville egentligen bara att du ska vara beredd på det oväntade, inte att du skulle ge upp [wink]


   
SvaraCitera

Onödig bump [rolleyes]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Onödig bump

Meh, hade väntat mig en resolution [sad].


   
SvaraCitera

Nonoton:

Meh, hade väntat mig en resolution [sad].

Sluta upp med att förvänta dig saker och ting! [mad]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Sluta upp med att förvänta dig saker och ting!

Jag bara tar och tar [sad]


   
SvaraCitera

Nonoton:

Jag bara tar och tar [sad]

Girighet är en dödssynd! [badgrin]


   
SvaraCitera