Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i exets kompis ..


Ämnesstartare

OKEJ, nu är det såhär det ligger till:
Jag var på g med en kille som gick i min klass, jag strulade med honom på en klassfest och sen så efter det var vi väl på g ett tag.
Men jag ville egentligen inte ha honom så nu har jag "sagt upp" kontakten med honom, men nu är det jobbiga att jag tycker om en av hans bästa vänner sjukt mycket, och jag har känt av att det är spänd stämning varje gång jag träffar hans kompis på fester och ute. Det blir alltid en sorts konstig närhet mellan oss och han vill alltid att jag ska sitta i hans knä och så brukar han fråga om jag fryser så brukar han krama mig för att jag ska bli varmare och så. Men han säger alltid "nä men du är Martins" och jag säger alltid "nej" och han brukar alltid säga "nä jag får ju inte röra dig du är ju martins"
Fattar inte vad han menar, menar ahn att han inte vill för att han inte tkr om mig eller att han inte vill för sin väns skull?
Sen så skickade en kille jag känner sms till honom typ "vrf hookar du inte Nadia hon tycker att du är söt" och så sa han att han tkr att jag e söt och sånt men att Martin är sjukt kär i mig. Nästa dag så visade han smsen för martins & hans vänner, vet inte. Tror ni att han vill men inte kan för sin väns skull eller är han bara inte intresserad?
Jag har hört från många håll att han är "lätthookad" osv..
Mina vänner säger alltid "åh han tycker om dig ta honom han hälsar alltid på dig och inte på oss han lyser upp så fort han ser dig" etc.
Vet absolut inte vad jag ska ta mig till ..
Hjälp?


   
Citera

[no-no]


   
SvaraCitera

Time will tell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Time will tell.

Haha, jag orkar inte vänta, för han e så jäkla söt.


   
SvaraCitera

typiskt tjejer att hora med ens kompisar[shake]


   
SvaraCitera

Nadiiia:

Haha, jag orkar inte vänta, för han e så jäkla söt.

Okej, men tycker seriöst du ska ta det lugnt. Var inte för på honom för han lär tappa intresset då, om det är så att han är intresserad. Dessutom vill du nog inte verka som en tjej som hoppar runt, vilket märks tydligare när det är folks vänner man håller på med. Om han vill ha dig så kommer han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Var inte för på honom för han lär tappa intresset då, om det är så att han är intresserad

Okej, så om jag väntar till nästa fest vi kommer vara på tsm (vi umgås med samma folk så vi hamnar oftast på samma fester) så är jag inte allt för intresserad, och om han visar intresse så kan jag också visa lite intresse tillbaka? Om han inte gör det är han väl bara inte intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

typiskt tjejer att hora med ens kompisar

Mm nu är ju problemet bara att jag inte ville ha hans vän från början utan han var alldeles för på, nu har jag slutat prata med honom och jag "spanade" in hans kompis innan vi ens strulade, dessutom så är jag verkligen inte personen som hoppar runt och horar mig.


   
SvaraCitera

Nadiiia:

så är jag inte allt för intresserad, och om han visar intresse så kan jag också visa lite intresse tillbaka?

Precis. För på sättet du berättar låter det som att det redan märks att du är intresserad av honom, så han vet. Vill han så kommer han.

Nadiiia:

Om han inte gör det är han väl bara inte intresserad.

Nej precis, och då ska du inte göda hans ego (haha). Så var chill.

Jag hade gjort så iaf.


   
SvaraCitera

Nadiiia:

dessutom så är jag verkligen inte personen som hoppar runt och horar mig.

mm säkert bruden, säkert[wink]


   
SvaraCitera

Ajajaj[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bros before hoes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beckychu:

Bros before hoes.

Har dock strulat med honom sen jag skrev det här inlägget, plus att han ikväll kommer hem till mig =)
Så ja.. broes before hoes var det va? x)


   
SvaraCitera

Bra jobbat.


   
SvaraCitera

Såhär ligger det till;
om jag hade en kompis, som var kär i personen som jag själv vill vara tillsammans med, (och personen ifråga inte alls var kär i min kompis), då skulle jag inte bry mig om att min kompis fortfarande var kär i honom.
Jag menar..det kanske låter brutalt, och väldigt okamratligt, men man måste ju vara lite realistisk oxå?

Nadiiia:

och om han visar intresse så kan jag också visa lite intresse tillbaka? Om han inte gör det är han väl bara inte intresserad.

man måste ju visa intresse själv också


   
SvaraCitera