Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i Idol-JOHAN!


Ämnesstartare

Jag hade världens skönaste dröm inatt. den håller på att försvinna från mitt huvud nu men jag kämpar för att hålla den kvar i sinnet!

jagh ar aldrig brytt mig speciellt mkt om idol och än mindre Johan. men i natt gick jag i samma klass som honom! han var energirik till en början och verkade söka kontakt med mig. kommer ihåg att jag inte brydde mig så mycket över det, jag kan vara en intressant person för vissa.

andra eller tredje lektionen hamnade vi bredvid varandra. jag tänkte på hur snygg jag egentligen tycker att han är. hans blonda fina hår och hans läppar. han tittade lite blygt på mig, typ som om han ville se på mig men inte riktigt vågade. tillslut tog han mod till sig och kysste mig!! jag vart helt paff. kände hans andedräkt och hans läppar *helt underbart var det*, och jag kände hur hans hår nudda mitt ansikte. något släppte inom honom och han blev nu ännu mer busig och satte sig gränsle över mig. började prata med mig men jag hörde inte ett ord. allt jag fokuserade på var hans fina ansikte. jag fick en till puss sen tror jag och efter det så vaknade jag [cry].

det va länge sen jag kände såhär mycket för någon efter en dröm. och kanske första gången jag känner såhär för någon jag inte träffat.

jag har kommit fram till att jag MÅSTE ha honom eller någon som är likadan [blush]. vart hittar jag sådana som honom? (vet han kanske inte är exakt som jag föreställde mig i drömmen, men vill ha någon som i drömmen [smile])


   
Citera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHHAHHAH! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera

Må du brinna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahahahaahahahaaa lolroflmao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*gråter nästan av glädje*

Alltså, är du kär i idol-Johan på grund av en dröm? .P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åååå bamsekjaaaaaaam!


   
SvaraCitera

Hoppas den gick över.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAH

åh vad fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såklart du är kär i johan


   
SvaraCitera

Oj![chocked]FAN villken dröm!Du är säker kär![love][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera

Jag fick men av den där berättelsen.. [chocked][cry][cry][cry]Image


   
SvaraCitera

[cry][surprised][censur][chocked]


   
SvaraCitera