Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i Idol-JOHAN!


Du förtjänar att brinna i helvetet, samt ska skammens krigare plundra och vandalisera ditt liv. SHAME ON YOU!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera

Jag är också kär i honom <3 trekant? [blush]


   
SvaraCitera
Hando

sn1per:

vart hittar jag sådana som honom?

Kontaktannons? [wink]


   
SvaraCitera

Johan Palm, det enda på denna jord som jag inte skulle kunna doppa min penis i.


   
SvaraCitera
smisk

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johan är typ lite söt som ett lycktroll eller nått, men verkligen ingen jag skulle vilja "ha"..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Johan är typ lite söt som ett lycktroll eller nått, men verkligen ingen jag skulle vilja "ha"..

jag tykcer inte heller att johan är sådär supersöt (bara liite). men den johan jag träffa i drömmen var till sättet jätte söt. 🙂

I somras råkade jag ut för en liknande situation. jag och några polare träffade ett tjejgäng. den tjejen som vi alla drogs till va definitivt inte sötast i ansiktet men vääääldigt attraherande till sättet att vara. förut trodde jag sådant va bullshit men nu VET jag att det inte är det.

efter mitt inlägg så kanske ni tror att jag kollat upp alla klipp som har med idol-johan att göra. så är det inte. vill inte att min syn på honom ska förstöras eller utmanas 🙂


   
SvaraCitera

inatt drömde jag att jag var på nåt ställe i ett spel hehe.. och sen när jag skulle teleporteras skulle man ta typ pärlor och äta dom... då kom en i min klass en tjej fram till mig och kysste mig och det smakade asgott har aldrig känt den smaken.... sen vaknade jag och hade ont i halsen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, fjanten åkte ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry] stackarn, han är säkert ledsen just nu [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumt, jag trodde det fanns fler där ute som känner starka känslor för johan [shake]


   
SvaraCitera

Jag vill munknulla Johan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Haha, fjanten åkte ut.

sjukt ful e han


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Johan Palm, det enda på denna jord som jag inte skulle kunna doppa min penis i.

Instämmer!


   
SvaraCitera