Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär! Kämpa eller inte? :O


Ämnesstartare

Hejsan. Mitt lilla problem är att jag är kär. Och det skrämmer mig från vettet. Min vän har precis gjort slut med sin flickvän. För en 6 dagar sen, för att vara exakt. Jag har känt honom i över två år nu och jag har alltid haft känslor för honom. Jag har aldrig berättat det för honom, men nu säger han att han är intresserad av mig och har alltid varit det, men samtidigt säger han att han aldrig vill ha flickvän igen. Jag försökte inte bry mig om det, för när vi umgås med varandra känns allt så perfekt, som att jag verkligen är med den rätta, för mig. Vi har aldrig haft sex med varandra, det ända vi har gjort är att kyssas. Men tro mig, det vill jag ha med honom. Fast jag är rädd att han bara utnyttjar mig, för att han precis gått ut ett förhållande och som sagt säger att han inte vill ha någon flickvän. Men frågan är, ska jag glömma honom eller kämpa?


   
Citera

Go for it (:


   
SvaraCitera

do it. men glöm aldrig att du för eller senare får en kniv i ryggen


   
SvaraCitera

OF 5:

do it. men glöm aldrig att du för eller senare får en kniv i ryggen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. jag kommer alltså helt klart få en kniv i ryggen? Tror du inte att det kommer hålla alltså?


   
SvaraCitera

hannaholm:

å helt klart få en kniv i ryggen? Tror du inte att det kommer hålla alltså?

inga relationer av något slag håller så väl som man vill att det ska.


   
SvaraCitera

Varför tror du det kommer hålla om han säger att han inte vill ha en flickvän? [crazy]

Knulla om du vill, men om du tror du ska "vinna över" honom att bli din pojkvän så lurar du troligen dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har du nog rätt i. Jag lurar mig själv. Skit också, då kommer en annan fråga då, Hur ska jag låta bli att skriva till honom? Hur ska jag klara av att unvika honom överhuvudtaget. Det kanske är värt att knulla honom, för att få lite mer tid med honom. Men nej. Vi vet nog båda att det skulle jag ångra.


   
SvaraCitera

SATSA


   
SvaraCitera

gör vad som får dig att känna dig lyckligast


   
SvaraCitera

Du kan val prova och se hur langt ni kan ta det tillsammans men tank efter och kann efter sa att du inte har for hoga forhoppningar da han inte vill ha flickvan igen just nu. Sa fort du vet att du vill och hoppas mer an han ar beredd att ge ar det kanske vettigare att backa och avbryta.


   
SvaraCitera