Aviseringar
Rensa alla

jag är missnöjd med mitt utseende:-(


cuzIcan:

tusen ton smink lite peruker masker kläder som drar in magen, axelvaddar, fake muskler, inlägg etc:-P

Träna, ät hälsosamt, fixa lite schysta krämer till huden, snygga kläder och ett bättre självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du ser bra ut..

vad elak jag är som inte fick med dig i alla mina inlägg=-O sry:'(<3
ont naaw tack<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

fast de då går ju åt andra hållet med, man ser alla snygga fina människor omkring sig typ som dig (antar att de är du på avataren)<3

Men neeej, du kan inte tänka så! Fokusera på de fula och sluta klaga. Du kunne sett så himla mycket värre ut!

cuzIcan:

aww tack:-)<3 patrick: för att jag inte har ngn hårfärg, är blek, finnar, fettig mage och potatisnäsa har även korta ögonfransar....

Ja, det är mycket man kan klaga på. Kan hitta saker jag inte gillar över hela mig, men har valt inte orka bry mig. Det finns så mycket bättre och vettigare saker att lägga sina tankar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Sluta ljug

hehe du har inte sett hur jag ser ut på morgonen:-P eller irl^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hehe du har inte sett hur jag ser ut på morgonen:-P eller irl^^

Har sett dig på bilder och film, du är söt ju [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Träna, ät hälsosamt, fixa lite schysta krämer till huden, snygga kläder och ett bättre självförtroende.

jag delar ut reklam(=springa upp och ner i trappor) går på en väldigt stor skola(massa trappor och tre byggnader att springa emellan) cyklar till skolan varje dag(tar cirka en halvtimma) jag är vegetarian, undviker friterat och fett. använder tre olika ansiktsprodukter nä fyra(ögonkräm, ansiktsvatten, kräm och clerasil. gillar mina kläder och har rätt bra självförtroende annars.....


   
SvaraCitera

nu vet ja iaf vem ja ska rösta på som årets kvinnliga attentionwhore.
skönt att ha det avklarat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

Men neeej, du kan inte tänka så! Fokusera på de fula och sluta klaga. Du kunne sett så himla mycket värre ut!Ja, det är mycket man kan klaga på. Kan hitta saker jag inte gillar över hela mig, men har valt inte orka bry mig. Det finns så mycket bättre och vettigare saker att lägga sina tankar på.

mmm du har rätt<3 brukar tänka så men just idag gick det åt helvete... stress inför tusen prov inlämningar och uppsatser + andra grejer som händer nu är väl inte det bästa tror jag:-\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

mmm du har rätt<3 brukar tänka så men just idag gick det åt helvete... stress inför tusen prov inlämningar och uppsatser + andra grejer som händer nu är väl inte det bästa tror jag:-\

Usch ja, sånna tider är inte roliga, men det är bara att göra det bästa utav det och belöna sig själv när man är klar med skiten [smile]

Tänk vad duktiga vi är som går IB! Livet var MYCKET lättare förra året, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vaa, skulle lätt sexat dig om jag tände på tjejer[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nu vet ja iaf vem ja ska rösta på som årets kvinnliga attentionwhore.skönt att ha det avklarat.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej cuzlcan. sätt en jävla tejpbit för munnen och knega vidare som oss andra med komplex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men vaa, skulle lätt sexat dig om jag tände på tjejer

haha vad du är gullig<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

hej cuzlcan. sätt en jävla tejpbit för munnen och knega vidare som oss andra med komplex.

it would make more sense att binda fast händerna bakom ryggen;-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

Usch ja, sånna tider är inte roliga, men det är bara att göra det bästa utav det och belöna sig själv när man är klar med skiten Tänk vad duktiga vi är som går IB! Livet var MYCKET lättare förra året, haha.

nej verkligen inte:'( ja:-D youtube och Internet i allmänhet är min belöning:-D fast borde plugga nu ifs...:-\:-\

ja visst är vi?:-D Pride här asså^^ fast det blir värt det sen när man har diplomet i handen:-)


   
SvaraCitera