Aviseringar
Rensa alla

Jag är mörkrädd, hur botar man det?


Human:

jag har ingen att ringa kl 2 på natten..

hästpojken:

om du går hem från dina tjejkompisar så kan du väl ringa någon av dom och prata under tiden som du gör utomhus?


   
SvaraCitera

detberorpå:

brukar gå jätetsnabbt hahahhah ramlade en gång, hade klack & det hade regnat & ja hörde råttor

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

tkr om den där Skräck känslan man får ;d är också mörkrädd! brukar gå jätetsnabbt hahahhah ramlade en gång, hade klack & det hade regnat & ja hörde råttor HAHA hade t.o.m ba strumbyxor 🙁 helt blöt blev ja

tycker du om det?! cp. blööw. jag brukar också gå jättesnabbt/springa. asjobbigt när man festat och ska gå hem i klackaskor ja.. jag känner mig massa som ett offer för snuskiga män då. BLÄÄ


   
SvaraCitera

Human:

cp

jae inte cp :p

Human:

asjobbigt när man festat och ska gå hem i klackaskor ja.. jag känner mig massa som ett offer för snuskiga män då.

ah samma här.. 🙁
lr nja.. mest rädd för alkisar som ska jaga mig.. lr typ Spöken & råttor[cry] & vilda djur [cry]


   
SvaraCitera

Det beror ju på i vilket område du bor på. Men gå inte ut ensam, helst. För det finns Våldtäksmän överallt nuförtiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Lätt, man blir inte mörkrädd till att börja med.

Ja, detdär var ju en "imponerande lösning på problemet"


   
SvaraCitera

Woho:

Ja, detdär var ju en "imponerande lösning på problemet"

Visst var det? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Se på skräckfilmer. Varje gång du trevar i mörker känner du den vredgade andens andedräkt i nacken. Du har otaliga hämndlystna omänskliga varelser omkring dig vilka döljs av nattens svarta draperi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

farliga män 🙁

Ta med ett litet vapen nästa gång du ska gå ut så känner du dig kanske lite tryggare.


   
SvaraCitera