Aviseringar
Rensa alla

Jag är muslim-frågor?


Ämnesstartare

en riktig levande muslim här! ni kan fråga allt från färgen på mina strumpor till hur min islamiska hjärna fungerar 


go


the game eller 50 cent


Ämnesstartare

hur e läget?


Ämnesstartare

Shia eller Sunni?!?!


Ämnesstartare

grönt eller svart te?


Ämnesstartare

internet:
the game eller 50 cent

50 cent fo sho wwelcome to 2 the candy shop

df rqp:
hur e läget?

bra, varmt men bra! ätit mycket frukt idag, det gör mig gladhur e det själv??

Armagedda:
Shia eller Sunni?!?!

shia!

manul:
grönt eller svart te?

beror på, gillar inte svart te i påsar, men grönt te funkar alltid


Ämnesstartare

Slöja eller burka?


Ämnesstartare

kukoxo:
bra, varmt men bra! ätit mycket frukt idag, det gör mig gladhur e det själv??

äta frukt som de levde förut i naturen innan maskinerna

eller

jo det är bra


Ämnesstartare

kukoxo: beror på, gillar inte svart te i påsar, men grönt te funkar alltid

ok. tackHjärta


Ämnesstartare

Sherre:
Slöja eller burka?

inget.

df rqp:

äta frukt som de levde förut i naturen innan maskinerna

eller

jo det är bra

ja det var blåbär och honings melon


Wow! SD vs Muslim, detta kallar jag underhållning. Btw U have My support! Bara en bråkdel e terrorister och dem kan man hata på men resterande 99,9 % kan inte få skulden för det de har gjort


Ämnesstartare

kukoxo:
ja det var blåbär och honings melon

blåb är en av de bästa frukterna


Ämnesstartare

manul:

ok. tackHjärta

men fegis fråga MER


Ämnesstartare

BlueViews:
Wow! SD vs Muslim, detta kallar jag underhållning. Btw U have My support! Bara en bråkdel e terrorister och dem kan man hata på men resterande 99,9 % kan inte få skulden för det de har gjort

tack för stödet <333

df rqp:

blåb är en av de bästa frukterna

håller apselut med dig! tycker om fikon också, och andra namnlösa frukter som växer i varma länder
no offens


Ämnesstartare

kom ihåg att stiga upp å äta vid två inatt, syster