Aviseringar
Rensa alla

Jag är muslim-frågor?


Ämnesstartare

passe:
kom ihåg att stiga upp å äta vid två inatt, syster 

jag har mens i 4 veckor. stick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

jag har mens. stick

Bästa ursäkten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
håller apselut med dig! tycker om fikon också, och andra namnlösa frukter som växer i varma länder
no offens

blåbär fikon nashi-päron mango

bästa frukterna


   
SvaraCitera

kukoxo:

tack för stödet <333

No problemo! Muslims are going To take over the world, nemän alltså tkr bara det e fel att andra oskyldiga människor för ta på sig skulden för ngt de inte gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

blåbär fikon nashi-päron mango

bästa frukterna

du imponerar inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
en riktig levande muslim här! ni kan fråga allt från färgen på mina strumpor till hur min islamiska hjärna fungerar 


go

Vad tycker du om att Muhammed var pedofil? Är det något ni muslimer tar efter eftersom Muhammed ändå är er profet eller är det något ni tar avstånd från?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

du imponerar inte. 

varför skulle jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Vad tycker du om att Muhammed var pedofil? Är det något ni muslimer tar efter eftersom Muhammed ändå är er profet eller är det något ni tar avstånd från?

hejhej!! att muhammed har gift sig med en 9 åring står inte i koranen, utan hadither.hadith betyder på arabiska berättelser, alltså vad folket runt omkring såg och trodde hände, så man vet aldrig! sen var det massa analfabeter,  folket hade ej koll på sina åldrar osv så aa man vet inte
MEN om det nu hände så äre hemskt, precis lika hemskt som alla mindreåriga som såldes, våldtogs och giftes bort även här i europa!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska du göra i sommar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Vad ska du göra i sommar?

hej iddqg! hittils har jag spelat candy crush och sökt lite jobb. funderat på att dra till gbg snart men har inte orkat packa
vad ska du göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hej iddqg! hittils har jag spelat candy crush och sökt lite jobb. funderat på att dra till gbg snart men har inte orkat packa
vad ska du göra?

imorgon ska jag äta burgare och dricka öl för då fyller jag år sen på onsdag ska jag se maiden och sen på torsdag helloween och sen ska jag till gävle i augusti på festival med kanske sincan och budo och så ska dazed vara där. annars ska jag mest jobba och träna och ha kul med folk och sånt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

men fegis fråga MER

Borde jag bli biff?

SD:are eller getingar?

Kan jag hångla med Chi Huang Ti utan att vara bög?

Torr äppelcider eller kasta sten på aina?

Vill du sabotera min uråldriga fantastiska ariska gener genom osedligheter RodnarRodnarRodnar?

Pulp eller Blur?

Tror du på onda ögat?

Vilken är den coolaste X-filesmutanten?

Basmatiris med eller utan olja?

Vilket är ditt favoritschampoo?

Har mitt gamla nick (djinn) respect i hooden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hejhej!! att muhammed har gift sig med en 9 åring står inte i koranen, utan hadither.hadith betyder på arabiska berättelser, alltså vad folket runt omkring såg och trodde hände, så man vet aldrig! sen var det massa analfabeter,  folket hade ej koll på sina åldrar osv så aa man vet inte
MEN om det nu hände så äre hemskt, precis lika hemskt som alla mindreåriga som såldes, våldtogs och giftes bort även här i europa!!

läs på lite om din egen religion:  http://sv.wikipedia.org/wiki/Aisha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

imorgon ska jag äta burgare och dricka öl för då fyller jag år sen på onsdag ska jag se maiden och sen på torsdag helloween och sen ska jag till gävle i augusti på festival med kanske sincan och budo och så ska dazed vara där. annars ska jag mest jobba och träna och ha kul med folk och sånt!

det låter trevligt! vad är helloween för nåt?

manul:

Borde jag bli biff?
SD:are eller getingar?
Kan jag hångla med Chi Huang Ti utan att vara bög?Torr äppelcider eller kasta sten på aina?
Vill du sabotera min uråldriga fantastiska ariska gener genom osedligheter RodnarRodnarRodnar?

Pulp eller Blur?

Tror du på onda ögat?

Vilken är den coolaste X-filesmutanten?

Basmatiris med eller utan olja?Vilket är ditt favoritschampoo?
Har mitt gamla nick (djinn) respect i hooden?

inte för biff ba!
sdare är oftast mer harmlösa och gulliga irl än getingar! så sdare
chi huang ti är en manlig man j, ni kan lätt hångla utan att vara homo
föredrar vin! och jag gillar snälla poliser! 
nej jag tror inte det är så passande vaRodnar
jag gillar båda, men pulp är nog lite mysigare, tror inte på onda ögat, men många släktingar gör och har därför massa smycken från dem som borde skydda mig!
basmatiris med olja, och lorealschampoo luktar bäst
gillade ditt namn djinn, tyckte det lät fett coolt, du borde ha igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

läs på lite om din egen religion:  http://sv.wikipedia.org/wiki/Aisha

ja, det står att det var hadither som berättade om hennes ålder, och att hon ansågs som vuxenvad är det du ifrågsätter? 
''Att Aisha betraktades som vuxen och ej som ett barn längre vid 9 års ålder[15][en 3] styrks av hadither''


   
SvaraCitera