Aviseringar
Rensa alla

Jag är mycket sjuk


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får jag fråga dig vad du tycker är coolt med Baader Meinhof och RAF? Om du nu ens vet vad de är för några? Med tanke på att de flesta gamla medlemmarna idag föraktar vad de själva gjorde för 20-30 år sedan så känns det lite 70-tal att stödja deras aktioner.

Att ha RAF som avatar är lika illa som att ha ett hakkors eftersom att det är ett lika mörkt kapitel i Tysklands historia. USCH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statslös:

vad du tycker är coolt med Baader Meinhof och RAF?

Ingenting.

Statslös:

Om du nu ens vet vad de är för några?

Ja det gör jag.

Statslös:

Att ha RAF som avatar är lika illa som att ha ett hakkors eftersom att det är ett lika mörkt kapitel i Tysklands historia. USCH!

Aha.

isola:

Ps vill göra Nintendo lycklig!!!

Tack vad snällt [blush][blush][blush][blush]

Nachac:

,

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Ja det gör jag.

Troligtvis inte. Du har väl sett filmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statslös:

Du har väl sett filmen.

Nej, det har jag inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STACKARS DIG SOM ÄR SJUK ÅHÅH [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

STACKARS DIG SOM ÄR SJUK ÅHÅH

Nös i ett kuvert, ska posta det till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Nös i ett kuvert, ska posta det till dig.

äcklig du är[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

äcklig du är

Jag skojade [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statslös:

.

Om det gör dig glad så grundar sig mitt namn på en barnslig förtjusning av den här herren, speciellt en specifik serie, där bok nummer två handlar om att infiltrera tysk terroristliga. [cute]

Dold text: Dock är den kopplingen antagligen väldig långsökt för de personer som inte känner mig, men det är inte mitt problem [no-no] Detta är um, om folk tror att jag har en romantiserad bild av terrorism så spelar det inte mig någon större roll [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Jag skojade [blush]

äckligt ändå :c


   
SvaraCitera
time
 time

Baader_Meinhof:

Jag är mycket sjuk

Jag tror du har smittat mig. Var inte alls så förkyld igår innan jag gick in i den här tråden och nu - voilá, dödsförkyld med ett prov imorgon och iövermorgon. [sad]


   
SvaraCitera

Baader_Meinhof:

Om det gör dig glad så grundar sig mitt namn på en barnslig förtjusning av den här herren, speciellt en specifik serie, där bok nummer två handlar om att infiltrera tysk terroristliga.

alltid tänkt att det är pga denna http://en.wikipedia.org/wiki/The_Baader_Meinhof_Complex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

äckligt ändå :c

[cry] Du är så mesig.

timeisrunningout:

voilá

Vad coolt [blush]

timeisrunningout:

prov imorgon och iövermorgon

Jag har obligatoriskt seminarium och ett grupparbete som måste göras, det är minst lika illa [sad]


   
SvaraCitera
time
 time

Baader_Meinhof:

Jag har obligatoriskt seminarium och ett grupparbete som måste göras, det är minst lika illa

Minst [sad]


   
SvaraCitera