Aviseringar
Rensa alla

Jag är orolig!


Ämnesstartare

Min pojkvän vill ha sex med mig, varje gång vi är hemma hos han försöker han att börja, men jag säger ifrån, jag är 14 år och han är 17 år, vi har varit tillsammans i 8 månader , jag vet inte varför jag tvekar, liksom allt är perfekt men ska det göra ont? Hur ska det kännas? Hur ska vårt förhållande bli efter sex? Jag är orolig för att han lämnar mig efter det. Vad borde jag göra?


   
Citera

dra dåliga skämt till han blir avtänd


   
SvaraCitera
time
 time

Du ska inte under några omständigheter ha sex förrän du känner i hela kroppen att du vill! Sex är inte skönt om du inte är upphetsad. Säg till din pojkvän att respektera det. 

När man ÄR upphetsad och har sex är det väldigt skönt, det kan ta ett tag att lära sig vad man tycker om och då är det bästa tipset att lära känna sin kropp på egen hand först, till exempel genom onani. 


   
SvaraCitera

Om du inte vill så är det inte okej! Du kanske borde prata med honom hur du känner, och kanske knyta ett starkare band med honom (om du inte redan har typ en skitstark connection). Då kanske du känner att ni kan lita på varandra mer och vara mer avslappnade? 


   
SvaraCitera

"Snipp snapp slut nu ska snoppen ut"


   
SvaraCitera
reben

gör det inte om du inte vill

gör olika ont d där

om du är orolig för om han kmr lämna dig efteråt känns det som att det finns mer problem. du borde prata med hnm


   
SvaraCitera