Aviseringar
Rensa alla

Jag är orolig, sitter och gråter just nu medans jag pratar med min vän


Ämnesstartare

Snälla kan någon veta vad det är för fel?

jag mår inte bra, detta har hänt flera gånger nu. det kanske är för att jag inte sover så bra just varje dag. eller för att jag kanske tränar lite för mycket ibland. men jag tror att det handlar om mer än det, jag har inte haft det så lätt på sistone antar jag, jag ångrar varenda steg jag tar, allt jag gör.
min syster har försökt ta livet av sig/försökt stjäla/skurit sig och sån skit, jag tror att jag blockerar mina känslor, men jag är inte helt säker. jag vet ingenting längre.

det brukar svartna framför ögonen på mig, i början var det inte så farligt, men så blev det mer och mer intensivt.
jag började svimma. sen svimma jag och har nu börjat skaka. jag skäms utan nån speciell anledning och hatar samtidigt som jag gillar mig. jag kan dock inte säga att jag älskar någon just nu, det känns som om de har svikit mig - och som om jag har svikit någon(?)

jag behöver hjälp, och det är stort för mig att be någon om hjälp.
vet någon varför attackerna händer. det är hemskt, och jag kunde inte gråta när min syster tittade på men senare börjar jag gråta.

//jag


   
Citera
Acuve

jobbigt, hoppas det ordnar sig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå till doktorn så löser det sig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

//jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

gå till doktorn så löser det sig

jag vågar inte, jag tror att det här sitter mer psykiskt än fysiskt
att jag ens frågar någon här om hjälp är nära ett mirakel :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen varit med om det här, elr vet vad det är?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

jag vågar inte, jag tror att det här sitter mer psykiskt än fysiskt
att jag ens frågar någon här om hjälp är nära ett mirakel :/

Det kan vara fysiskt vilket får dig att må psykiskt dåligt, kanske brist på något ämne! Samla mod och gå dit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Det kan vara fysiskt vilket får dig att må psykiskt dåligt, kanske brist på något ämne! Samla mod och gå dit!

men jag vettefan vart jag ska gå?[shake] [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

men jag vettefan vart jag ska gå?

Ring till närmsta vårdcentral och beskriv dina symptom så kommer du få en tid! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

//

Låter ju som att det är psykiskt. Om du går till en doktor kan denne ordna så att du hamnar rätt. Om du inte vill det så får du väl bara gå raka vägen till BUP. Vet ju inte vilken relation du har till dina föräldrar, men om du tror att du kan så prata med dem. De kan också hjälpa dig.

Hoppas att det ordnar sig för dig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte vara till mycken hjälp, eftersom jag själv förseglat mina flesta negativa känslor, och därför blivit ganska känslokall delvis istället..
Men jag vet hur det är att inte tycka om speciellt många, känner ofta ogillande/hat mot min egen familj... Fast det blir bättre om man hittar någon man tycker om, och pratar med den personen. Alternativt pratar med någon om sina problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Hoppas att det ordnar sig för dig.

Acuve:

jobbigt, hoppas det ordnar sig

tack, jag med

Rejmond D Röjter:

Kan inte vara till mycken hjälp, eftersom jag själv förseglat mina flesta negativa känslor, och därför blivit ganska känslokall delvis istället..
Men jag vet hur det är att inte tycka om speciellt många, känner ofta ogillande/hat mot min egen familj...

du låter som mig. :/

Rejmond D Röjter:

Fast det blir bättre om man hittar någon man tycker om, och pratar med den personen. Alternativt pratar med någon om sina problem.

ska prata med min kompis imorrn, avslöja saker. men jag är inte helt säker. det kanske inte blir detsamma längre. hon kanske behandlar mig annorlunda.
:/


   
SvaraCitera

Om det svartnar framför ögonen är det i de allra flesta fall beroende på ett snabbt sjunkande blodsockernivå. Blodsockret hålls jämt och fint så länge man får i sig tillräckligt med mat - om inte så klarar inte kroppen av svåra ansträngningar som att tillexempel ställa sig upp alltför snabbt från en vilande position, eller andra fysiska ansträngningar.

Är man underviktig kommer detta oftast alltid med på köpet, och för att slippa dessa svimningar måste du äta oftare.

Hoppas du fick ett tillräckligt svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

har ingen varit med om det här, elr vet vad det är?

Varit med om det här

Musicfan12:

det brukar svartna framför ögonen på mig, i början var det inte så farligt, men så blev det mer och mer intensivt.

Idag senast, men varar bara någon sekund och tror ej det är något allvarligt.


   
SvaraCitera

Ingen aning om vad det kan vara. [sad]
Hoppas du mår bättre snart!


   
SvaraCitera