Aviseringar
Rensa alla

Jag är patetisk hemorojdbärare


Hando

wakajwaka:

-Runka, var skönt men påverkar inte denna sittuation.

HHAHAHAHAHA[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack för hjälpen alla men jag är bokstavligt talat tårögd, jag sitter stilla så mycket att jag får hemorojder, VEM SKA TA ANSVAR FÖR DET HÄR? [cry]

Seriöst, detta är den mest deprimerande insikten jag någonsin haft. Jag hatar mig själv, var är min rakhyvel?

Någon som kommer ihåg de avsnittet när Kyle får hemorojd och cartman köper ett nöjesfällt? Det fick helt plötsligt en ny relevans för mig, vill se igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men fy fan vad äckligt [cry] (Det är inte äckligt [tired] Jo, det är äckligt visst [mad])


   
SvaraCitera

vilketnamn:

Fyfan för den på andra raden längst till vänster [chocked]

Aa, visst ser den skön ut? [bigsmile]


   
SvaraCitera

"Symtomen kan vara besvärliga, men oftast går de värsta symtomen över på några dagar."
[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

"Symtomen kan vara besvärliga, men oftast går de värsta symtomen över på några dagar."
[y]

Tack!

Hoppas jag inte behöver medicin, pallar inte åka till ett apotek eller en läkare, pinsammare sjukdomar får man leta efter.


   
SvaraCitera

wakajwaka:

Tack!

Hoppas jag inte behöver medicin, pallar inte åka till ett apotek eller en läkare, pinsammare sjukdomar får man leta efter.

Mjo, i den åldern är det väl så. Men det är nog vanligare än de flesta tror, efter 50 är det t.o.m. varannan person i snitt.


   
SvaraCitera

wakajwaka:

-Runka, var skönt men påverkar inte denna sittuation.

lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

-Runka, var skönt men påverkar inte denna sittuation

xD

men seriöst, jag skulle dö om jag fick nåt sånt uuhuhuh [sad]

five squared:

Hemorrojdbilder:

hatar dig lite för att du postade den och hatar mig själv för att jag tryckte på den [mad]


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

hatar dig lite för att du postade den och hatar mig själv för att jag tryckte på den [mad]

[smile][love]


   
SvaraCitera

meh gå ti läkare dom ser väl sånt varje dag så de e väl int så pinsamt egentligen.... lr de kanske de e men har du hellre en klump i röven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

3. Hemoroid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ägd, sluta ta den i tvåan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men... [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

-Runka, var skönt men påverkar inte denna sittuation.

[love]

Nä men ärligt tänk om du bara fått en finne? Låt det gå några dagar.


   
SvaraCitera