Aviseringar
Rensa alla

Jag är patriarkatet


Ämnesstartare

Jag är den som håller alla kvinnor och avvikande män på plats. Jag gillar att se dem lida bara för nöjets skull.
Jag har långt hår för att de skall känna sig mindre speciella, och skägg för att de inte kan, insult to injury.
Jag tycker att ni skall gilla rosa, eftersom den nyansen är en kompensation vår hjärna skapar för en färg vi inte kan se, den finns inte och ni finns inte.
Jag tycker inte att ni skall stå i köket, ty jag lagar bättre mat än någon kvinna jag någonsin mött.

Det är pga mig som ni bär klänning och kjol, plagg för att lätt kunna få åtkomst till era underliv.
Min typ av förspel är att ilsket skrika svordomar mellan era ben i 20 minuter.
Ni syns bara när det är passande för oss, när saven stiger och lustar väcks.
Ni är mycket mer beroende av sex än män för att jag gillar att se er desperata.
Ni är sexuella objekt, men inte ens nog för att kunna tillfredsställa mig.

Jag saknar skugga, för skuggan det är ni.
Jag är patriarkatet


   
Citera
Ämnesstartare

Morgonstjärna: Min typ av förspel är att ilsket skrika svordomar mellan era ben i 20 minuter.

Den här delen gillar jag.


   
SvaraCitera

Är detta bara för att väcka en diskussion ? Eller är du helt seriös, om detta är din åsikt så blir jag lite rädd...En obehaglig inställning och syn på kvinnorShockerad


   
SvaraCitera
Kudhos

Cool story bro

i tip my fedora 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tiffany.tc: Är detta bara för att väcka en diskussion ? Eller är du helt seriös, om detta är din åsikt så blir jag lite rädd...En obehaglig inställning och syn på kvinnorShockerad

Det var bara för att jag skulle ha något att göra när jag skrev det


   
SvaraCitera

yDqMRxw.png


   
SvaraCitera