Aviseringar
Rensa alla

jag är proffsmysare


honolulu:

OOOOOOOOOOOOOH VEM DÅ????

Alltså, vad får dig att det är en um-are? Ett av mina krav på partner är ju liksom att den ej är eller planerar regga sig[no-no]

honolulu:

jo ganon

[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Alltså, vad får dig att det är en um-are? Ett av mina krav på partner är ju liksom att den ej är eller planerar regga sig

nä antog ej att de va umare, undrade vem de va bara [mad]


   
SvaraCitera
sincan

honolulu:

ne läs artikeln
man får ej ta på områden där underkläderna finns UNDER hennes pyjamas
slampa..

menade ju din proffsmysning[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Väntar på rubriken "Proffsmysare överraskad med

mysigt ju
det är det jag vill


   
SvaraCitera

Har varit i branschen längre henne. Hon är bara en djäkla amatör.[no-no]


   
SvaraCitera

känns lite hemskt och tragiskt för båda parter faktiskt[sad]


   
SvaraCitera

SLCD:

Väntar på rubriken "Proffsmysare överraskad med

[bigsmile]

honolulu:

nä antog ej att de va umare

Kändes verkligen så, för jag menar, om jag säger vad hon heter, hur gammal hon är, etc. etc., säger det dig något om henne?[crazy]

[love]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

honolulu:

mysigt ju
det är det jag vill

Så du svingar åt det hållet du. GLHF!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Kändes verkligen så, för jag menar, om jag säger vad hon heter, hur gammal hon är, etc. etc., säger det dig något om henne?

nä men typ aa en ja går i skolan me, en ja jobbar me, en gemensam vän, hon e skön o rolig men hon brukar slå mig i bakhuvet men d e ok för ja lskar hene ändå. + vi knullar.

SLCD:

Så du svingar åt det hållet du. GLHF!


tack
beställer du lr?


   
SvaraCitera

Storchen84:

i'm spoken for

har du gf? tell me all

Storchen84:

(eller brukade i alla fall) betala bra för sån

hahaa oh no u didn't


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

honolulu:


tack
beställer du lr?

Känner att jag inte har så stort behov av en proffsmysare, men om mina omständigheter ändras såhör jag inte av mig [bigsmile][y]


   
SvaraCitera

honolulu:

hon e skön o rolig men hon brukar slå mig i bakhuvet men d e ok för ja lskar hene ändå. + vi knullar.

hahahahahahah

Aja du menar så. Men du kanske förstår varför det är väldigt(!) lätt att tro att den som utbrister frågan "OOOOOOOOOOOOOH VEM DÅ????" här gällande ens partner undrar vem på forumet det rör sig om?[crazy]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

menade ju din proffsmysning

kallar du mig slampa lr
hora

Nintendos BFF:

känns lite hemskt och tragiskt för båda parter faktiskt

öh. för den som köper kanske. detta är väl inte konstigare än prostitution.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Känner att jag inte har så stort behov av en proffsmysare, men om mina omständigheter ändras såhör jag inte av mig

ok synd för dig

Storchen84:

Aja du menar så. Men du kanske förstår varför det är väldigt(!) lätt att tro att den som utbrister frågan "OOOOOOOOOOOOOH VEM DÅ????" här gällande ens partner undrar vem på forumet det rör sig om?

aa förstod de
svara nu!!


   
SvaraCitera

isola:

har du gf? tell me all

Men alltså omg, den reaktionen är rätt rolig med tanke på att jag haft det ett tag nu[bigsmile]Dock känner jag inte för det. Det finns två (2) grupper människor jag inte pratar om sånt här med - umare och arbetskamrater[crazy]

Eller jo, kan väl säga en liten sak. Hon är 23 och har aldrig hört talas om UM. Visserligen kanske jag gör ett väldigt felaktigt antagande här, för det har liksom aldrig tagits upp. Någonsin. Så jag är ganska säker på att hon inte har det.

honolulu:

svara nu!!

Läs ovan[crazy]

[love]


   
SvaraCitera